Η καταναλωτική εμπιστοσύνη στην Κίνα ενισχύθηκε περαιτέρω το τρίτο τρίμηνο του έτους, καθώς οι καταναλωτές στις μικρές πόλεις παραμένουν περισσότερο αισιόδοξοι για τις χρηματοοικονομικές συνθήκες και είναι πρόθυμοι να δαπανήσουν περισσότερα χρήματα, σύμφωνα με ιδιωτική εταιρία ερευνών.

Ειδικότερα ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Κίνα σύμφωνα με την εταιρία δημοσκοπήσεων Nielsen ανήλθε στις 110 μον. το τρίτο τρίμηνο, παραμένοντας σε σταθερά επίπεδα συγκριτικά με το δεύτερο τρίμηνο και εμφανίζοντας άνοδο από τις 106 μον. που είχε καταγράψει το ίδιο τρίμηνο το 2012.

Facebook Comments