Η εμπιστοσύνη μεταξύ των βιομηχανικών επιχειρήσεων της Ευρωζώνης κινήθηκε ανοδικά για έβδομο συνεχόμενο μήνα το Νοέμβριο , αλλά οι καταναλωτές δεν μοιράζονται την αισιοδοξία τους , καθώς τα στοιχεία από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή επιβεβαίωσαν την πτώση που είχε ανακοινωθεί στα προκαταρκτικά στοιχεία για την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, την περασμένη εβδομάδα .

Οι μικτές προοπτικές θα μπορούσαν να σημαίνουν ότι η οικονομική ανάκαμψη θα πάρει χρόνο για να ενισχυθεί, καθώς οι καταναλωτικές δαπάνες αποτελούν βασική κινητήρια δύναμη της ανάπτυξης . Όταν η εμπιστοσύνη εξασθενεί , η επιθυμία να δαπανήσει κανείς χρήματα, συνήθως υποχωρεί επίσης.

Ωστόσο, η είδηση ​​ότι το κλίμα σε ορισμένους κλάδους συνεχίζει να βελτιώνεται, θα βοηθήσει να προωθηθεί η δημιουργία θέσεων εργασίας , κάτι που θα βοηθήσει να ενισχυθεί η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στο επόμενο διάστημα .

Τα στοιχεία έδειξαν ότι το οικονομικό κλίμα – που μετρά τη διάθεση τόσο των καταναλωτών όσο και των επιχειρήσεων – αυξήθηκε στο 98,5 το Νοέμβριο, το υψηλότερο επίπεδο από τον Αύγουστο του 201, έναντι 97,7 τον Οκτώβριο.

Ο κύριος μοχλός αυτής της αύξησης προήλθε από τους κλάδους των υπηρεσιών και της βιομηχανίας ενώ οι προοπτικές του κλάδου του λιανικού εμπορίου ήταν οριακά καλύτερες το Νοέμβριο από τον Οκτώβριο. Η εμπιστοσύνη μεταξύ των καταναλωτών και των επιχειρήσεων στον κλάδο των κατασκευών, υποχώρησε..

Η Ευρωζώνη αναδύθηκε από18 μήνες ύφεσης στο δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, αλλά τα προκαταρκτικά στοιχεία για το τρίτο τρίμηνο ήταν απογοητευτικά καθώς η ανάπτυξη μειώθηκε σε μόλις 0,1 % από 0,3 % .
 

Facebook Comments