Βραβεία Σεζάρ: Το φιλμ “Τα αγόρια και ο Γκιγιόμ στο τραπέζι” κέρδισε 5 βραβεία

Η αυτοβιογραφική κωμωδία του Γκιγιόμ Γκαλιέν “Τα αγόρια και ο Γκιγιόμ στο τραπέζι”, θριάμβευσε την Παρασκευή το βράδυ στην 39η τελετή απονομής των βραβείων Σεζάρ, των Οσκαρ του γαλλικού κινηματογράφου, που πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι, όπου η ηθοποιός Ζουλί Γκαγιέ έκανε την πρώτη της δημόσια εμφάνιση μετά την αποκάλυψη της σχέσης της με τον πρόεδρο της Γαλλίας Φρανσουά Ολάντ.
Το φιλμ, που είχε συγκεντρώσει 10 υποψηφιότητες και θεωρείτο το μεγάλο φαβορί, απέσπασε πέντε βραβεία Σεζάρ: Καλύτερου α΄ανδρικού ρόλου, Καλύτερης πρώτης ταινίας, Διασκευασμένου σεναρίου, Μοντάζ και Καλύτερης ταινίας.
Μια ανατρεπτική κωμωδία “Τα αγόρια και ο Γκιγιόμ στο τραπέζι” προκαλεί γέλιο αλλά και συγκίνηση στον θεατή παρουσιάζοντας την ορμή και τα τραύματα της εφηβείας.
Ωστόσο, ο Ρομάν Πολάνσκι ήταν αυτός που απέσπασε το Σεζάρ Καλύτερης Σκηνοθεσίας για την ταινία “Η Αφροδίτη με τη Γούνα”, ενώ το Σεζάρ Καλύτερης ξένης ταινίας απονεμήθηκε στην ταινία “Ραγισμένα Όνειρα”, μια δραματική, ρομαντική και βαθιά συγκινητική ιστορία που παρουσιάζει ένα οικογενειακό δράμα του βέλγου σκηνοθέτη Φέλιξ Φον Γκρόνινγκεν.
Οι άλλες ξένες ταινίες που είχαν συγκεντρώσει υποψηφιότητες ήταν το “Gravity” του Μεξικανού Αλφόνσο Κουαρόν, η “Θλιμμένη Τζάσμιν” του Γούντι Αλεν και “Τέλεια Ομορφιά” του Ιταλού Πάολο Σορεντίνο. Οι δύο τελευταίες είναι υποψήφιες για το Οσκαρ Καλύτερης ξένης ταινίας.
Η Ζουλί Γκαγιέ ήταν υποψήφια για το βραβείο του δεύτερου γυναικείου ρόλου για την ερμηνεία της στην ταινία Quai d Orsay του σκηνοθέτη Μπερτράν Ταβερνιέ.
Κατά την τελετή, με οικοδεσπότες κινηματογραφικούς αστέρες, τον Γάλλο Φρανσουά Κλουζέ και την Βελγίδα Σεσίλ ντε Φρανς, ο αμερικανός σκηνοθέτης Κουέντιν Ταραντίνο απένειμε ένα τιμητικό Σεζάρ για την προσφορά της στον κινηματογράφο στη συμπατριώτισσά του Σκάρλετ Γιόχανσον.
Η ηθοποιός που ξεκίνησε την καριέρα της σε ηλικία 14 ετών με την ταινία “Ο Γητευτής των αλόγων” του Ρόμπερτ Ρέντφορντ, δήλωσε κατά την άφιξή της στην τελετή απονομής πως έχει την “εντύπωση ότι βρίσκεται στα μισά του δρόμου” μιας ήδη μακράς πορείας στην έβδομη τέχνη.
Facebook Comments