Η νέα δημιουργική καμπάνια της Κωτσόβολος, από την The Newtons Laboratory, επικοινωνεί με οικείο και ιδιαίτερα αστείο τρόπο μία γιορτή αγορών, φέρνοντας λαϊκά και «αλά Ελληνικά» το πανηγύρι της Black Friday στα μέτρα του σύγχρονου, Έλληνα καταναλωτή. Πρωταγωνιστής ένας παππούς που θυμάται την πρώτη φορά που στο χωριό του ακούστηκε το Μαύρη Παρασκευή και αφορούσε τον ‘’Μαύρο’’ τον Παρασκευά και τις εκπτώσεις που έβαλε στο μπακάλικό του.

Οι σύγχρονες καταναλωτικές τάσεις ακολουθούν πολλές ξενόφερτες συνήθειες. Ξαφνικά στην Ελλάδα υιοθετήσαμε το Κυριακάτικο Brunch, το Baby shower, το Halloween, συνήθειες που πριν μερικά χρόνια δεν γνωρίζαμε. Επιπρόσθετα, στον τομέα του λιανεμπορίου, εμφανίστηκαν ενέργειες όπως οι Λευκές Νύχτες, προκειμένου να ενισχύσουν την αγορά με δελεαστικές προσφορές σε εποχή μη εκπτώσεων. Η πιο γνωστή όμως από όλες τις ενέργειες είναι η Black Friday, που μέχρι τώρα, δεν επικοινωνήθηκε με τρόπο που να μιλάει στον Έλληνακαταναλωτή. Η Κωτσόβολος παίρνει την Αμερικάνικη συνήθεια και την κάνει καθαρά Ελληνική, με έξυπνο επικοινωνιακά τόνο, δηλαδή, αποδομώντας την! Με δημιουργικά ευφάνταστο τρόπο, χρησιμοποιεί τη φράση που λέμε όλοι μας όταν πρωτοακούμε τέτοιες ξενικές συνήθειες «Είχες και στο χωριό σου Μπλακ Φράιντεϊ;» και χτίζει μια χιουμοριστική και αιχμηρή καμπάνια. Ακολουθούν πολλές εκπλήξεις!

Η Κωτσόβολος, με κύριο στόχο μια μοναδική καταναλωτική εμπειρία εξασφαλίζει τη δυνατότητα ευέλικτου τρόπου πληρωμής όλων των αγορών, μέσω του προγράμματος «Πλάνο Δόσεων» και των «Ταμείων Express», επιτρέποντας στον καταναλωτή να μη στερηθεί καμία προσφορά κατά τη διάρκεια της Μπλακ Φράιντεϊ, που πλέον η Κωτσόβολος, φέρνει και στο χωριό του!

Ούσα μέλος του βρετανικού ομίλου Dixons Carphone, η αλυσίδα γνωρίζει όλους τους εμπορικούς μηχανισμούς που καθιστούν την προσφορά της για την Black Friday συμφέρουσα και ανταγωνιστική. Διαθέτοντας επίσης ελληνικό DNA, ως η παλαιότερη ελληνική λιανική επιχείρηση του κλάδου, γνωρίζει επίσης τον Έλληνα καταναλωτή. Σ΄αυτό τον συγκερασμό εξάλλου στηρίχθηκε και η πρόσφατη καμπάνια της με τίτλο «Είχες και στο χωριό σου Μπλακ Φράιντεϊ;», στην οποία οικειοποιείται μια ξενόφερτη συνήθεια.

Έτσι, η Κωτσόβολος εμπνέεται από τον τόπο της, τα Άνω Κωτσοβολιώτικα, ένα τυπικό ελληνικό χωριό παλιότερων δεκαετιών, για να υπογραμμίσει πως ο Έλληνας καταναλωτής, πάντοτε αναζητούσε το καλύτερο στην φθηνότερη τιμή. Πρωταγωνιστής αναδεικνύεται, ο Παρασκευάς Κώτσος, ιδιοκτήτης του παντοπωλείου στη δεύτερη πλατεία, δίπλα από τις πηγές και κάτω από το σπίτι της Μαριγώς του Γιώργη, ο οποίος φέρνει για πρώτη φορά στο χωριό τη Μαύρη Παρασκευή ή όπως την ονόμασε στη συνέχεια ο δάσκαλος του χωριού “Μπλακ Φράιντεϊ”.

Η σύζυγος του, η κυρά- Κώτσαινα μιλάει για τον κόσμο που περίμενε, για τις καμπάνες που χτυπούσαν γιορτινά, για μικρούς και μεγάλους που έτρεχαν να προλάβουν τις προσφορές του Παρασκευά.

Μ’αυτό τον χιουμοριστικό τρόπο, η αλυσίδα δηλώνει το παρόν στην Black Friday, την οποία ωστόσο σκοπεύει να εξυπηρετήσει με σύγχρονο τρόπο, απαντώντας στις σημερινές ανάγκες «για 70 ίντσες» και όχι για «γκλίτσες».

Εκτός από υψηλές και στοχευμένες εκπτώσεις, προσφέρει και σειρά υπηρεσιών, όπως οι ευέλικτοι τρόποι πληρωμής με βερεσέ και γρήγορα πάρε-δώσε στα Ταμεία Express, επιτρέποντας στον καταναλωτή να μη στερηθεί καμία προσφορά κατά τη διάρκεια της Μπλακ Φράιντεϊ!

Για απίστευτες προσφορές μείνετε συντονισμένοι στο www.kotsovolos.gr ή ακολουθήστε την επίσημη σελίδα της εταιρείας στο Facebook https://www.facebook.com/Kotsovolos. Σας περιμένουν μοναδικοί διαγωνισμοί και νέα για τη Μαύρη Παρασκευή, γιατί οι εκπλήξεις ξεκίνησαν!

Facebook Comments