Οταν σκέφτεται κανείς τη Ρώμη, ίσως έρχεται στο μυαλό η εικόνα της γενέτειρας του δυτικού πολιτισμού, του Βατικανού ή της ταινίας La Dolce Vita του Φεντερίκο Φελίνι. Η LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton όμως θέλει να ονειρεύονται όλοι την Fendi.

Η Fendi χρηματοδοτεί τα έργα συντήρησης στο συντριβάνι Φοντάνα ντι Τρέβι, που άρχισαν αυτό το μήνα. Το project αποτελεί μέρος της εκστρατείας προώθησης από πλευράς ομίλου LVMH της ιταλικής εταιρείας Fendi, διάσημης για τις πολυτελείς τσάντες της, σε μία προσπάθεια να μειώσει την εξάρτηση από τη Louis Vuitton, την μεγαλύτερη εταιρεία του ομίλου.

«Η κατάκτηση της Ρώμης για εμάς είναι εξαιρετικά σημαντική», όπως δήλωσε στο Βloomberg ο διευθύνων σύμβουλος της Fendi, Πιέτρο Μπεκάρι. «Eίναι μία πόλη την οποία ονειρεύονται εκατομμύρια άνθρωποι». Η εταιρεία ξοδεύει περισσότερα από 2 εκατομμύρια ευρώ για την αναστήλωση του ιστορικού σιντριβανιού.
Με το αυτό το έργο συντήρησης, η Fendi ακολουθεί τα βήματα και άλλων εταιρειών όπως η Tods, στην προσπάθεια «σύνδεσής» τους με την ιταλική πολιτιστική κληρονομιά έτσι ωώστε να ενισχύσει την απήχησή της μεταξύ των πλούσιων αγοραστών. Η Tods είναι χορηγός της ανακαίνισης του Κολοσσαίου της Ρώμης, ενώ η Diesel χρηματοδοτεί την ανοικοδόμηση της Γέφυρας του Ριάλτο της Βενετίας.

Η LVMH επενδύει στην Fendi, καθώς τα νούμερα της Vuitton δεν πάνε και τόσο καλά το τελευταίο διάσημα και καθώς αντίπαλοι όπως ο Michael Kors, οι οποίοι προφέρουν πολύ χαμηλότερες τιμές, κερδίζουν πελάτες.

H Fendi θεωρείται το καλύτερα τοποθετημένο brand μετά τη Vuitton για να σημειώσει κέρδη και να εξελιχθεί στο αστέρι του ομίλου, όπως εκτιμά ο αναλυτής Λούκα Σκόλκα, της Exane BNP Paribas

Η Fendi είναι η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία μόδας και δερμάτινων ειδών του οίκου LVMH, με ετήσιες πωλήσεις ύψους 800 εκατομμυρίων ευρώ, σύμφωνα με τον Σκόλκα. Οι πωλήσεις της Vuitton ξεπέρασαν τα 7 δισ. ευρώ πέρυσι.
 

Facebook Comments