Τη μαρίνα της Βουλιαγμένης επέλεξε η BMW για την παρουσίαση της νέας σειράς 1. Η 3η γενιά της νέας ΒMW σειρά 1 μας συστήθηκε και αποκαλύπτει τη νέα αρχιτεκτονική της BMW με μετάδοση κίνησης στους εμπρός τροχούς και με τετρακίνηση στις κορυφαίες εκδόσεις!

Μπορεί η τρίτη γενιά να αποκαλυφθεί στο ευρύ κοινό για πρώτη φορά στις 25 – 27 Ιουνίου 2019 στη νέα πλατφόρμα παρουσίασης BMW Group #NEXTGen στο BMW Welt στο Μόναχο και η εκθεσιακή πρεμιέρα να πραγματοποιηθεί στο ααλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (ΙΑΑ) τον προσεχή Σεπτέμβριο, όμως εμείς Έτην είδαμε από τον Ιούνιο! 

Το πρώτο στοιχείο που ξεχωρίζει στη νέα γενιά της Σειρά 1 είναι οι νέες της διαστάσεις, αφού παρότι το συνολικό της μήκος μειώθηκε κατά 5 mm (4.319 mm), το πλάτος της αυξήθηκε κατά 34 mm (1.799 mm) και το ύψος της κατά 13 mm (1.434 mm). Αυτή η αλλαγή, σύμφωνα με την BMW έχει ωφελήσει τους εσωτερικούς της χώρους, αφού οι πίσω επιβάτες έχουν 19 mm περισσότερα διαθέσιμα για το κεφάλι τους, +33 mm διαθέσιμα για τα γόνατά τους και +13 mm για τους ώμους τους. Παράλληλα, το πορτ-μπαγκάζ έχει αυξήσει τη χωρητικότητά του κατά 20 lt. (380 lt. συνολικά), φθάνοντας στα 1.200 lt. με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα. Σχεδιαστικά, η νέα BMW Σειρά 1 αποκτά πιο στρογγυλεμένες γραμμές, με μεγαλύτερη γρίλια της μάσκας εμπρός, τονισμένα πλαϊνά και μεγαλύτερα φώτα στο πίσω τμήμα. 
 

Το φθινόπωρο θα ξεκινήσουν οι πωλήσεις η νέα BMW της σειράς 1. Η νέα Σειρά 1 θα είναι διαθέσιμη με τρεις κινητήρες πετρελαίου, ενώ για τους λάτρεις της βενζίνης θα υπάρχουν 2 επιλογές. Στη βάση των βενζινοκινητήρων υπάρχει η έκδοση 118i, η οποία κινείται από τον 3κύλινδρο 1.500άρη turbo κινητήρα των 140 ίππων με 220 Nm ροπής, η τιμή της οποίας ξεκινάει από τα 26.125 ευρώ. Αμέσως μετά τοποθετείται ο πανίσχυρος 2λιτρος 306 ίππων και 450 Nm ροπής της έκδοσης Μ135xDrive, με τιμή εκκίνησης τα 60.450 ευρώ, ο οποίος είναι και το πιο ισχυρό δίλιτρο σύνολο που έχει κατασκευάσει ποτέ η εταιρεία του Μονάχου. Ο αρχικός πετρελαιοκινητήρας είναι ο 3κυλινδρος των 1,5 λίτρων με ισχύ 116 ίππων και 270 Nm ροπής, για την έκδοση 116d, η οποία κοστίζει από 26.460 ευρώ. Αμέσως μετά είναι ο 2λιτρος κινητήρας με τους 150 ίππους και αρχική τιμή 33.540 ευρώ. Στην κορυφή τοποθετείται η έκδοση 120d xDrive, όπου χάρη στον  2λιτρο κινητήρα αποδίδει 190 άλογα και 400 Nm ροπής και τιμάται από 43.550 ευρώ.ο οποίος είναι και το πιο ισχυρό δίλιτρο σύνολο που έχει κατασκευάσει ποτέ η εταιρεία του Μονάχου.
 
Ανάλογα με τον κινητήρα υπάρχει είτε χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων είτε αυτόματο 7 σχέσεων Steptronic με διπλό συμπλέκτη είτε κλασικό με μετατροπέα ροπής και 8 σχέσεις, ενώ στην πορεία θα λανσαριστούν και plug-in υβριδικές εκδόσεις.  Οι κινητήρες θα προσφέρονται με τρία κιβώτια ταχυτήτων, ένα μηχανικό 6 ταχυτήτων και δύο αυτόματα κιβώτια Steptronic 7 και 8 σχέσεων. Για όσους ενδιαφέρονται οι παραγγελίες ξεκινούν από αύριο, με τα πρώτα αυτοκίνητα να παραδίδονται στα τέλη Σεπτεμβρίου.

Πατάει σε νέο πάτωμα με την κίνηση να μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς – τετρακίνηση έχουν οι ισχυρότερες εκδόσεις – διαθέτει πιο ευρύχωρη καμπίνα, τροφοδοτείται από αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης και diesel και ενσωματώνει τα πιο προηγμένα συστήματα άνεσης και ασφάλειας.

Η BMW έχει προικίσει τη Σειρά 1 με κάθε λογής τεχνολογικό καλούδι. Για πρώτη φορά, ένα μοντέλο της μάρκας φέρει προαιρετικά διακοσμητικές λωρίδες με κρυφό φωτισμό σε έξι αποχρώσεις, δημιουργώντας ημιδιαφανή εφέ. Οι δύο οθόνες 10,25 ιντσών σε κονσόλα και πίνακα οργάνων συνοδεύονται από έγχρωμο Head-Up Display 9,2 ιντσών.

Η πίσω πόρτα είναι διαθέσιμη επίσης για πρώτη φορά με ηλεκτρική λειτουργία. Φυσικά, δεν λείπει το σύστημα ασύρματης φόρτισης του smartphone, το οποίο έχει και ρόλο έξυπνου κλειδιού, δίνοντας τη δυνατότητα στον χρήστη να κλειδώσει και να ξεκλειδώσει το αυτοκίνητο από το κινητό του τηλέφωνο. Το Digital Key διατίθεται για μοντέλα Samsung Galaxy κορυφαίων προδιαγραφών συμβατά με NFC που λειτουργούν με Android 8.0 ή ανώτερες εκδόσεις.

Ένας μεγάλος αριθμός συστημάτων υποστήριξης οδηγού , προέρχονται από ανώτερα μοντέλα BMW, κάνοντας το ντεμπούτο τους στην compactκατηγορία. Ανάλογα με το σύστημα, εικόνες από κάμερες και δεδομένα που συλλέγονται μέσω αισθητήρων ραντάρ και υπερήχων χρησιμοποιούνται για την παρακολούθηση της περιοχής γύρω από το αυτοκίνητο και είτε προειδοποιούν τον οδηγό για κινδύνους ή ελαχιστοποιούν τις πιθανότητες ενός ατυχήματος, μέσω διορθωτικής παρέμβασης στα συστήματα πέδησης και διεύθυνσης.

Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει αυτόματο φρενάρισμα με ανίχνευση πεζού και δικυκλιστών, «Lane Departure Warning» με ενεργή επαναφορά στη λωρίδα κυκλοφορίας που λειτουργεί σε ταχύτητες από 70 – 210 χλμ./ώρα., «Active Cruise Control» και υποβοήθηση ελιγμών στάθμευσης «Park Distance Control».

Στην τεχνολογική παλέτα έχει προστεθεί και το «Intelligent Personal Assistant», που λειτουργεί ως προσωπικός βοηθός του οδηγού. Αναγνωρίζει τη φωνή του κατόχου και τις προτιμήσεις του, στη συνέχεια τα αξιοποιεί στο κατάλληλο περιβάλλον ή συμμετέχει σε μία απλή συνομιλία και ελέγχει κάθε λειτουργία.

Στα έξτρα είναι το «Parking Space Assistant», προτείνοντας διάφορες επιλογές στάθμευσης στον οδηγό πριν φτάσει στον προορισμό του, το προσαρμοζόμενο σύστημα πλοήγησης και ο έλεγχος των λειτουργιών της κεντρικής οθόνης μέσω κινήσεων του χεριού.

Έκδοση Τιμή
118ι €26.125
M135 x Drive €60.450
116d €26.460
118d €33.540
120d xDrive €43.550

BMW 118 i κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 5.7 – 5.0 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 129 – 114 g/km

BMW M 135 i xDrive κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 7.1 – 6.8 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 162 – 155 g/km

BMW 116 d κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 4.2 – 3.8 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 110 – 100 g/km

BMW 118 d κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 4.4 – 4.1 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 116 – 108 g/km

BMW  120 d xDrive (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 4.7 – 4.5 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 124 – 117 g/m

 

Facebook Comments