Το All-new Renault CAPTUR 2ης γενιάς είναι εδώ
Η παρουσίαση του All-new Renault CAPTUR εντάσσεται στα πλαίσια του στρατηγικού πλάνου «Drive the Future» (2017-2022) του Groupe Renault
Η παρουσίαση του All-new Renault CAPTUR εντάσσεται στα πλαίσια του στρατηγικού πλάνου «Drive the Future» (2017-2022) του Groupe Renault
Η παρουσίαση του All-new Renault CAPTUR
Νέα σχεδίαση που αναδεικνύει το DNΑ ενός δυναμικού SUV
Σμιλευμένες επιφάνειες, εντυπωσιακό προφίλ, αιωρούμενη οροφή: το All-new Renault CAPTUR
Εσωτερική σχεδίαση και κορυφαία ποιότητα κατασκευής
Η επανάσταση στο εσωτερικό του All-new Renault CAPTUR, σηματοδοτεί μία σημαντική αναβάθμιση όλης της γκάμας Renault. Το ταμπλό ασπάζεται τη σχεδίαση « Smart Cockpit » και είναι εμφανώς προσανατολισμένο στον οδηγό, με χαρακτηριστικό στοιχείο τη, μοναδικής αισθητικής, «αιωρούμενη» κεντρική κονσόλα. Στο ταμπλό ενσωματώνονται όλες οι τελευταίες τεχνολογίες, μεταξύ αυτών και οι οθόνες (έως 10,25’’) με τη μεγαλύτερη επιφάνεια θέασης στην κατηγορία. Η εργονομία βρίσκεται σε πολύ υψηλό επίπεδο συμβάλλοντας και αυτή με τη σειρά της στη μετατροπή της οδήγησης σε μία μοναδική εμπειρία.
Οθόνη πολυμέσων
Στοιχείο κλειδί του «Smart Cockpit», είναι η οθόνη πολυμέσων των 9,3 ιντσών, που έχει τη μεγαλύτερη επιφάνεια θέασης της κατηγορίας. Πρόκειται, ουσιαστικά για ένα κανονικό tablet που δίνει στο εσωτερικό έναν ιδιαίτερα μοντέρνο αέρα και προσφέρει εξαιρετική αναγνωσιμότητα χάρη στην ελαφρά κλίση προς το μέρος του οδηγού.
Ψηφιακός πίνακας οργάνων
Το All-new Renault CAPTUR
«Αιωρούμενη» κεντρική κονσόλα
Πρόκειται για ένα ακόμα θεμελιώδες στοιχείο που χαρακτηρίζει το «Smart Cockpit» στο All-new Renault CAPTUR. Υπερυψωμένη για άριστη εργονομία, με ιδανική θέση για τον επιλογέα ταχυτήτων, η κεντρική κονσόλα στην πλέον εξελιγμένη της μορφή, δημιουργεί την εντύπωση ότι αιωρείται. Πέρα από την αισθητική πλευρά, η σχεδίαση της συγκεκριμένης κονσόλας έχει και πρακτικό πλεονέκτημα καθώς εξασφαλίζει μεγαλύτερη χωρητικότητα για αποθήκευση μικροαντικειμένων, όπως πχ ο ειδικός χώρος για επαγωγική φόρτιση του smartphone στην κάτω μεριά της.
Η «αιωρούμενη» κονσόλα σε συνδυασμό με τον επιλογέα ταχυτήτων του κιβωτίου EDC τεχνολογίας «shift by wire» (οι αλλαγές γίνονται μέσω ηλεκτρονικής μετάδοσης των εντολών, χωρίς ντίζες), προσφέρει εξαιρετικά ομαλή λειτουργία και απόλυτη ακρίβεια στις αλλαγές.
Καθίσματα
Τα καθίσματα του All-new Renault CAPTUR
Χώρος αποσκευών
Στο All-new Renault CAPTUR ο συνολικός όγκος του χώρου αποσκευών φτάνει τα, κορυφαία, 536 λίτρα, δηλαδή 81 λίτρα περισσότερα από το μοντέλο 1ης γενιάς. Επίσης, η συνολική χωρητικότητα των διαφόρων χώρων αποθήκευσης στην καμπίνα φτάνει τα 27 λίτρα.
|
|
|
||||
Βενζίνη |
||||||
|
16.880 |
|
|
|
||
|
17.730 |
|
|
|
||
|
20.800 |
|
|
|
||
|
22.330 |
|
|
|
||
|
20.550 |
|
|
|
||
|
22.330 |
|
|
|
||
|
26.650 |
|
|
|
||
|
32.880 |
|
|
|
||
Υγραέριο (LPG) |
||||||
|
17.680 |
|
|
|
||
|
19.180 |
|
|
|
||
|
21.350 |
|
|
|
||
Πετρέλαιο |
||||||
|
19.550 |
|
|
|
||
|
20.850 |
|
|
|
||
|
20.450 |
|
|
|
||
|
21.850 |
|
|
|
||
|
25.650 |
|
|
|
||
|
22.190 |
|
|
|
||
|
25.490 |
|
|
|
||
|
29.850 |
|
|
|
||
|
Facebook Comments