Νέα Ducati Multistrada V4 με εμπρός και πίσω ραντάρ από €20.800
Η Ducati παρουσίασε τη νέα Multistrada V4 σε παγκόσμια πρεμιέρα, εγκαινιάζοντας τη διαδικτυακή σειρά Ducati World Première, ένα νέο τρόπο επικοινωνίας
Η Ducati παρουσίασε τη νέα Multistrada V4 σε παγκόσμια πρεμιέρα, εγκαινιάζοντας τη διαδικτυακή σειρά Ducati World Première, ένα νέο τρόπο επικοινωνίας
Σε 18 χρόνια, από το λανσάρισμά της το 2003, έχουν κατασκευαστεί περισσότερες από 110.000 μονάδες. Η πρώτη Multistrada ήταν μία σπορ μοτοσυκλέτα, με καλή ροπή και κυρίως κατάλληλη για χρήση στο δρόμο. Η έκδοση του 2010 ήταν η πρώτη «4 μοτοσυκλέτες σε μία». Το 2015, ωστόσο, παρουσιάστηκε ο πρώτος κινητήρας με μεταβλητό χρονισμό, ο οποίος βελτίωσε ακόμα περισσότερο την απόδοση της μοτοσυκλέτας.
Η τέταρτη γενιά Multistrada είναι μία μοτοσυκλέτα ακόμα υψηλότερων επιδόσεων αλλά και ακόμα πιο ευκολοδήγητη. Πιο στιβαρή και ταυτόχρονα ελαφρύτερη. Πιο ευέλικτη και άνετη αλλά και πιο αποτελεσματική σε όλες τις συνθήκες οδήγησης.
Η Multistrada V4 έχει τετραπλή υπόσταση, πιστή στον όρο Multi.
Όλα αυτά συνδυαστικά εξηγούν γιατί η κυριαρχία σε όλους τους δρόμους δεν ήταν ποτέ τόσο εύκολη.
Ο κινητήρας V4 Granturismo είναι η πραγματική καρδιά αυτής της μοτοσυκλέτας. Ελαφρύς (66,7 kg) και compact, έχει μεγάλη ισχύ, αλλά αποδεικνύεται εξαιρετικά ομαλός και γλυκός χαμηλά, με άφθονη δύναμη στις μεσαίες και συναρπαστικός στις υψηλές στροφές. Ο V4 Granturismo έχει χωρητικότητα 1.158 κ.εκ. και αποδίδει 170 ίππους (125 kW) στις 10.500 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή 125 Nm (12,7 χλγρμμ.) στις 8.750 σ.α.λ..
Επιπλέον, η υιοθέτηση αυτού του κινητήρα επιτρέπει σημαντική επιμήκυνση των διαστημάτων μεταξύ των εργασιών συντήρησης: στη Multistrada V4 η αλλαγή λαδιού προγραμματίζεται κάθε 15.000 χλμ., ενώ απαιτείται έλεγχος και ενδεχόμενη ρύθμιση βαλβίδων κάθε 60.000 χλμ.. που αποτελεί ρεκόρ για μοτοσυκλέτα παραγωγής.
Το πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων της Multistrada V4 είναι η τελευταία λέξη της τεχνολογίας στις μοτοσυκλέτες για ασφάλεια, άνεση, απόδοση και συνδεσιμότητα. Η IMU πλατφόρμα διαχειρίζεται
Επίσης στάνταρ στη Multistrada V4 S είναι το Vehicle Hold Control (VHC), το οποίο καθιστά εύκολη την επανεκκίνηση σε δρόμους με κλίση . Στη Multistrada V4 S, η IMU επικοινωνεί επίσης συνεχώς με το ημι-ενεργό σύστημα ελέγχου Ducati Skyhook
Με τη Multistrada V4, η Ducati παρουσιάζει επίσης μία απόλυτη πρεμιέρα στον κόσμο των μοτοσυκλετών: το επαναστατικό σύστημα εμπρός και πίσω ραντάρ, το οποίο επιτρέπει τη χρήση του Adaptive Cruise Control (A
Η Multistrada V4 είναι εξοπλισμένη με αλουμινένιο μονοκόκ πλαίσιο, εμπρός τροχό 19 ιντσών και νέο διπλό ψαλίδι που δίνει την δυνατότητα εξοπλισμού ζαντών με ακτίνες. Έχει μεταξόνιο (1.567 χιλ.), αναρτήσεις με μεγάλες διαδρομές (εμπρός τροχός 170 χιλ. και πίσω τροχός 180 χιλ.), αυξημένη απόσταση από το έδαφος 220 χιλ. και βάρος 215 κιλά. Όλα αυτά επιτρέπουν στη Multistrada V4 να είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική στις στροφές όπως μία πραγματική Ducati και ταυτόχρονα εύκολη στην οδήγηση και ευέλικτη για χρήση τόσο σε άσφαλτο όσο και εκτός δρόμου.
Με σκοπό να κάνουν τα μεγάλα ταξείδια πιο άνετα, οι μηχανικοί της Ducati έδωσαν μεγάλη προσοχή στο στάδιο σχεδιασμού και ανάπτυξης σε αυτό που αποκαλείται NVH – θόρυβος, δόνηση, σκληρότητα ή μάλλον το μέτρο του γενικού επιπέδου άνεσης της μοτοσυκλέτας.
Υπό αυτήν την έννοια, πραγματοποιήθηκε μια προσεκτική αεροδυναμική μελέτη – με δοκιμή και σε αεροδυναμική σήραγγα – για να εξασφαλιστεί η καλύτερη δυνατή προστασία για τον αναβάτη και τον συνεπιβάτη από τον αέρα, να μειωθεί ο θόρυβος και να εκτραπεί η θερμότητα που προέρχεται από τον κινητήρα μακριά από τα πόδια του αναβάτη.
Το αποτέλεσμα είναι ένα φέρινγκ με νέο σχήμα, ρυθμιζόμενο σε ύψος με μια μόνο κίνηση. Το σχήμα της χούφτας και των τμημάτων που εκτίθενται περισσότερο στον αέρα μελετήθηκαν λεπτομερώς, καθώς και ο «ήχος» του κινητήρα, ο οποίος είναι εκλεπτυσμένος αλλά πάντα παρών και “Ducati”. Ο κινητήρας V4 Granturismo
Η Multistrada V4 έχει πολλές διαφορετικές δυνατότητες διαμόρφωσης για να καλύψει τις ανάγκες διαφορετικών πελατών. Η βασική έκδοση V4 διατίθεται με κόκκινο χρώμα και αντιπροσωπεύει την έκδοση αφιερωμένη σε όσους αγαπούν τον κινητήρα 170 ίππων και εκτιμούν τα μόλις 215 κιλά βάρους.
Το κεντρικό μοντέλο της γκάμας, η V4 S, διατίθεται σε χρώμα “Aviator Grey” καθώς και σε κόκκινο. Η Ducati Multistrada V4 S
Η τρίτη έκδοση είναι η Multistrada V4 S Sport, η οποία προσφέρει ένα ιδιαίτερα τολμηρό συνδυασμό χρώματος/διακοσμητικού γραφικού και το τυπικό πακέτο Performance, με εξάτμιση Akrapovič και εμπρός φτερό από ανθρακονήματα.
Η νέα Ducati Multistrada V4 θα είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα από τις αρχές Ιανουαρίου, με τιμή εκκίνησης τις 20.800 €.
Facebook Comments