Η Ferrari παρουσιάσει το πρώτο της τετράθυρο υπεραυτοκίνητο, που είναι και το δεύτερο ακριβότερο αυτοκίνητο παραγωγής στην γκάμα της, με τιμή που ξεκινάει στην Ιταλία από 390.000 ευρώ.
Η εταιρεία εξέταζε την πιθανότητα δημιουργίας τετράθυρου αυτοκινήτου για περισσότερα από 40 χρόνια, αλλά το μεγαλύτερο μεταξόνιο και το επιπλέον βάρος που συνεπάγονταν οι δύο πίσω πόρτες, δεν επέτρεπαν με την τεχνολογία της εποχής να επιτευχθούν τα επίπεδα επιδόσεων που θα περίμενε κανείς από μία Ferrari.
Στις αρχές του 2018, όμως, η εταιρεία συνειδητοποίησε ότι με την εξέλιξη της τεχνολογίας στα ηλεκτρονικά συστήματα και την ενεργή ανάρτηση που είχε δημιουργήσει, ήταν πλέον δυνατή η δημιουργία ενός τετράθυρου αυτοκινήτου με επιδόσεις αντάξιες μιας Ferrari. Χρειάστηκαν 48 μήνες για την εξέλιξη του αυτοκινήτου, που έχει οροφή από ανθρακονήματα για να χαμηλώσει το κέντρο βάρους και να συγκρατηθεί το συνολικό βάρος του κοντά στους 2 τόνους. Η -σχεδόν ιδανική- βάρους είναι 49% εμπρός και 51% πίσω.
Το αυτοκίνητο έχει μήκος 4,973 μ., προσφέρει φυσικά χώρους για 4 επιβάτες σε 4 ατομικά και ανεξάρτητα ρυθμιζόμενα καθίσματα, αλλά και ένα αρκετά γενναιόδωρο χώρο αποσκευών, με χωρητικότητα που φτάνει τα 473 λίτρα, η μεγαλύτερη που υπήρξε ποτέ σε οποιαδήποτε Ferrari. Ο ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρας V12 έχει χωρητικότητα 6,5 λίτρων και αποδίδει 725 ίππους στις 7.750 στροφές και ροπή 72,99 kgm στις 6.250 στροφές, με το 80% της ροπής να είναι διαθέσιμο από τις 2.100 στροφές.
Συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 8 ταχύτητες. Για τις επιδόσεις του αυτοκινήτου η Ferrari αναφέρει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,3” και 0-200 χλμ./ώρα σε 10,6”, ενώ η μέγιστη ταχύτητα ξεπερνάει τα 310 χλμ./ώρα. Και φυσικά, για να συμβαδίζει με το πνεύμα της εποχής, η εταιρεία φρόντισε να «ντύσει» το εσωτερικό (85% των εσωτερικών επενδύσεων) με υλικά που είναι στο μεγαλύτερο μέρος τους από ανακυκλώσιμες πρώτες ύλες.
Facebook Comments