Η κυβέρνηση δια του αρμόδιου υπουργείου Μεταφορών ανακοινώνει ότι τo κλείσιμο ή η απαξίωση του Οργανισμού δεν περιλαμβάνονται επ΄ ουδενί στο σχεδιασμό της. Απεναντίας, κυβερνητική πρόθεση είναι η αναβάθμιση της λειτουργίας και των υπηρεσιών του Οργανισμού και για το λόγο αυτό βρίσκονται σε εξέλιξη βασικά και μεγάλα έργα σιδηροδρομικών υποδομών σε όλη τη χώρα.

Το θέμα άνοιξε στον Κυριακάτικο Τύπο καθώς το λουκέτο φέρεται ως νέα απαίτηση της τρόικας προς την ελληνική κυβέρνηση. Ειδικότερα σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας “Real News” οι εκπρόσωποι των δανειστών θέτουν ως προαπαιτούμενο για την έγκριση της επόμενης δόσης και τη συνέχιση των συζητήσεων για το επόμενο μνημόνιο, το κλείσιμο των ελληνικών σιδηροδρόμων.

Ήδη, από την αρχή των μνημονιακών πολιτικών, ο ΟΣΕ είχε εισέλθει σε φάση διάλυσης – ως μητρική εταιρεία έμεινε σταδιακά χωρίς τις θυγατρικές του (ΕΡΓΟΣΕ, ΓΑΙΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Rosco) οι οποίες επιτελούσαν συγκεκριμένους ρόλους (σιδηροδρομικό έργο, επισκευαστική βάση, ακίνητα κλπ).

Στη λίστα με τα προαπαιτούμενα προστίθενται επίσης η αναδιάρθρωση των εφοριών με απολύσεις υπαλλήλων, οι μεταρρυθμίσεις στο φορολογικό σύστημα και η λήψη νέων μέτρων πάνω από 4 δισ. ευρώ για το 2015 και το 2016.


Βενιζέλος: “Δεν υπάρχει θέμα “ξαφνικού θανάτου” για τον ΟΣΕ”

“Δεν υπάρχει θέμα “ξαφνικού θανάτου” ούτε για τον ΟΣΕ ούτε για τις Αμυντικές Βιομηχανίες” δήλωσε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Ευάγγελος Βενιζέλος, στη διάρκεια της συνάντησής του με εκπροσώπους παραγωγικών φορέων στην 78η ΔΕΘ.

Facebook Comments