Πως θα σας φαινόταν ένα AK 550 που θα μπορούσε να πηγαίνει και εκτός δρόμου; Η Kymco το πήρε απόφαση και η έκδοση Adventure Tourer βρίσκεται προ των πυλών!



Το πρώτο Adventure mega scooter είναι γεγονός και ανήκει στην Kymco
 
Mην απορήσετε αν δείτε το CV2 (Concept Vehicle 2wheels) στην παραγωγή ακόμα και πριν το καλοκαίρι του 2018. Καρδιά και σώμα του εν λόγω δίτροχου SUV θα είναι βέβαια τα βασικά συστατικά του ΑΚ (κινητήρας, πλαίσιο, ανάρτηση), αλλά και πάλι μην εκπλαγείτε αν το δείτε με περισσότερη ισχύ σε σχέση με τους 53,5 ίππους του ΑΚ 550 Sport Touring. Ή μάλλον αν το δείτε με περισσότερα κυβικά, γιατί η αυξημένη ιπποδύναμη είναι ήδη ανακοινωμένη. Mέγας αντίπαλός του θα είναι το X-Adv 750 της Honda, αν και διαφέρουν σε χαρακτήρες, το CV2 είναι σαν να λέμε δίτροχο SUV ενώ το Honda πάει περισσότερο προς τον όρο Enduro. Κάτι αντίστοιχο ισχύει με τα Ducati Multistrada και Africa Twin, τα αναφέρουμε απλά για να γίνουμε πιο κατανοητοί. 



Το CV2, όπως χαρακτηριστικά επιβεβαιώνει η Kymco, θα γίνει σύντομα πραγματικότητα και σαν Adventure Tourer θα απευθυνθεί σε ένα κοινό που αφενός ενδιαφέρεται να κινείται και εκτός ασφάλτου και αφετέρου να κάνει και πιο μακρινές διαδρομές. Όπως παρατηρούμε στις φωτογραφίες, το ψυγείο έχει μετατοπιστεί πίσω από το ρύγχος, προκειμένου να ψύχεται περισσότερο στην πολύωρη οδήγηση και να κρατά σταθερή τη θερμοκρασία του κινητήρα κάτω από κάθε συνθήκη. Σίγουρα η ανάρτησή του Tourer θα διαθέτει μεγαλύτερες διαδρομές και τα ελαστικά θα είναι διπλής χρήσης, κατασκευασμένα μάλιστα αποκλειστικά για την περίπτωση, ενώ θεωρούμε δεδομένη την ύπαρξη συστήματος traction control προκειμένου να χαλιναγωγείται η περισσότερη ισχύς του δικύλινδρου κινητήρα σε οδοστρώματα με περιορισμένη πρόσφυση. Παρόν θα είναι και το σύστημα infotainment Noodoe, όπως επίσης και όλα τα κορυφαία περιφερειακά σε ανάρτηση και φρένα που είδαμε στο Sport Touring. Και επειδή το νέο Adventure Tourer θα έχει να καλύψει αυξημένες μεταφορικές ανάγκες, θα διαθέτει τη δυνατότητα μετατροπής της σέλας του συνεπιβάτη σε χώρο αποσκευών, είτε με τη μορφή της σχάρας είτε με την προσθήκη βαλίτσας top case. Ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες θα γίνεται και η εκάστοτε προσαρμογή, η οποία μπορεί να περιλάβει ακόμα και τριπλέτα βαλιτσών με τον συνεπιβάτη στη θέση του. Αυτός είναι μάλλον και ο λόγος που το τελικό της εξάτμισης έχει μεταφερθεί και από το πλάϊ του οχήματος βρίσκεται πλέον κάτω από αυτό και με τις δύο απολήξεις του να σημαδεύουν το έδαφος. 


Παράλληλα με το CV2 Adventure Tourer η Kymco παρουσίασε και το concept CV3 3Wheeler, που αφορά στο πρώτο τρίτροχο scooter στην ιστορία της.
 
Tο σύστημα infotainment Noodoe πρόκειται για μια εξελιγμένη πλατφόρμα πολυμέσων, που κάλλιστα θα μπορούσαμε να αποκαλέσουμε σαν τον «πιστό σύντροφο του αναβάτη». Καθώς αυτός πλησιάζει το scooter της Kymco, το τηλέφωνό του συνδέεται αυτόματα μαζί του! Όταν γυρίζει το κλειδί της ανάφλεξης, το Noodoe τον καλωσορίζει με την αγαπημένη του φωτογραφία και του υπενθυμίζει την πρόγνωση του καιρού!
 
Όταν οδηγεί, η έξυπνη πυξίδα GPS τον πηγαίνει προς τη σωστή κατεύθυνση. Και όταν η βενζίνη τελειώνει, η πυξίδα smart compass του δείχνει τα πιο κοντινά βενζινάδικα και τον πλοηγεί σε αυτό που θα επιλέξει! Στο φανάρι, καθώς είναι ακινητοποιημένο το scooter και μέχρι να ανάψει το πράσινο, το Noodoe του δείχνει πιθανές αναπάντητες κλήσεις, έκτακτες ειδήσεις, νέα μηνύματα, ενημερώσεις φίλων στα κοινωνικά δίκτυα και όλα αυτά χωρίς ο οδηγός να χρειάζεται να βγάλει το κινητό από την τσέπη του.
 
Όταν ο αναβάτης παρκάρει, το Noodoe αυτόματα απομνημονεύει τη θέση και όταν αργότερα θελήσει να βρει το scooter του, το σύστημα τον κατευθύνει!

 

Facebook Comments