Με δύο νέες έρευνες να δημοσιεύονται χθες, αυτή της Rass για το Action24 και αυτή της Alco για το Open, τα πράγματα είναι αρκετά σαφή δημοσκοπικά: ο ΣΥΡΙΖΑ κάνει ένα μικρό «ντεμαράζ» τις τελευταίες μέρες και επανασυσπειρώνει κάποιους ψηφοφόρους του, αλλά, την ίδια ώρα η ΝΔ διατηρεί σαφές προβάδισμα, άνω του 5% που είναι και το ψυχολογικό όριο στην πρόθεση ψήφου.

Βεβαίως, η πρόθεση ψήφου δεν είναι «γραμμή στην πέτρα», ενώ όλες οι δημοσκοπικές εταιρείες επιμένουν ότι οι τιμές που δίνουν θα πρέπει να αναγιγνώσκονται σε μια ‘σκάλα» από τα κατώτατο ως το ανώτατο όριο ενός κόμματος. Όπως και να έχει, όμως, η εικόνα είναι περίπου πάγια, σε όλες τις έρευνες των μεγάλων εταιρειών, για τα μεγάλα ΜΜΕ, τις τελευταίες μέρες.

Παράλληλα, και έρευνες, τις οποίες έχουν στη διάθεσή τους τόσο εν Ελλάδι πρεσβείες όσο και σε επενδυτικές εταιρείες, αποτυπώνουν μια παρόμοια κατάσταση με αυτή που παρουσιάζεται στις έρευνες κοινής γνώμης που δημοσιεύονται.

Όλα αυτά, ελάχιστες μέρες πριν τις εκλογές, ενώ ο πρωθυπουργός έχει εξαντλήσει (;) τη φαρέτρα των παροχών και ενώ τόσο ο ΣΥΡΙΖΑ όσο και η ΝΔ κινούνται στη λογική της…αποφυγής του μεγάλου λάθους που θα μπορούσε να δημιουργήσει αρνητικά δεδομένα σε αυτή την τόσο κρίσιμη περίοδο. Αυτό, όμως, είναι ίσως και το μεγαλύτερο πρόβλημα του ΣΥΡΙΖΑ: ήθελε να κεφαλαιοποιήσει πολιτικά τις παροχές και τις υποσχέσεις που έδωσε, κι όμως αυτό το «τάξιμο» δεν δείχνει να αλλάζει καταλυτικά τα δεδομένα υπέρ του, προκειμένου να κάνει την ανατροπή που θα ήθελε.

Και, άπαξ και δεν το έκανε ως τώρα, θεωρείται εξαιρετικά δύσκολο να το κάνει στις εναπομείνασες πέντε μέρες, σε μια περίοδο που δεν προβλέπεται να έχει έντονες πολιτικές διακυμάνσεις… Διαβάστε περισσότερα στο Dailypost.gr

Ο εξ απορρήτων

Facebook Comments