Φθινοπωρινή διατροφή

MarketNews

Φθινοπωρινή διατροφή, ειδήσεις από την ελλάδα, ειδησεις τωρα ελλαδα, τα τελευταια νεα τωρα, τηλεοραση, live tv, live streaming, web tv

Είμαστε ήδη στο φθινόπωρο, την εποχή της μελαγχολίας για κάποιους, την περίοδο των πρώτων βροχών. Ξέρετε ποια τρόφιμα είναι καλύτερα κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου του έτους; Σας δίνουμε κάποιες ιδέες.

Σε κάθε εποχή του χρόνου υπάρχουν διάφορα εποχιακά προϊόντα και τρόφιμα των οποίων η κατανάλωση συνιστάται από ειδικούς. Για να αποφύγετε τη σωματική εξασθένιση του φθινοπώρου, η οποία προκαλείται από τη μείωση του ήλιου και για να παραμείνετε υγιείς και γεμάτοι ενέργεια, σας συνιστούμε να φάτε μερικά εξαιρετικά τρόφιμα. Πολλά από αυτά ξεχωρίζουν τόσο για τις βιταμίνες που περιέχουν, όσο και για τις χαμηλές τους θερμίδες.

Πρέπει να σημειωθεί ότι το φθινόπωρο είναι η καλύτερη εποχή του χρόνου να καταναλωθούν και να αγοραστούν πολυάριθμα είδη λαχανικών όπως οι μελιτζάνες, οι πιπεριές, οι κολοκύθες, το λάχανο, τα καρότα, τα μανιτάρια καθώς και φρούτα όπως τα κάστανα, τα σύκα, τα ρόδια, τα μήλα, τα αχλάδια ή τα σταφύλια. Χωρίς περαιτέρω καθυστέρηση, βγάλτε χαρτί και μολύβι για να σημειώσετε τα βασικά τρόφιμα για τους επόμενους μήνες.

7 βασικά τρόφιμα που δεν πρέπει να λείπουν στη διατροφή σας το φθινόπωρο

  • Μανιτάρια: Χωρίς αμφιβολία, το αστέρι της εποχής. Διακρίνονται για τις χαμηλές τους θερμίδες και την υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, βιταμίνες και ανόργανα συστατικά. Αυτή η ομάδα τροφίμων είναι ιδανική για την αύξηση της άμυνας του οργανισμού και την προστασία του ανοσοποιητικού σας συστήματος.
  • Φακές και ρεβίθια: Με την άφιξη του φθινοπώρου, οι σούπες επιστρέφουν. Οι φακές ξεχωρίζουν για την υψηλή τους πρωτεϊνική αξία, την περιεκτικότητα ασβεστίου και το χαμηλό ποσοστό λίπους, ενώ τα ρεβίθια θα σας δώσουν μια καλή δόση υδατανθράκων και φυτικών ινών. Τα όσπρια έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φολικό οξύ και ολόκληρο το σύμπλεγμα της βιταμίνης Β μαζί με κάλιο, μαγνήσιο, ασβέστιο, νάτριο, σίδηρο και ψευδάργυρο.
  • Ξηροί καρποί: Τα κάστανα είναι η πεντανόστιμη λιχουδιά του φθινοπώρου. Μαζί με αυτά, τα καρύδια ή τα αμύγδαλα θα σας παρέχουν βιταμίνες και μέταλλα που είναι απολύτως απαραίτητα για το σώμα. Παρόλο που η θερμιδική τους αξία είναι υψηλή, προσφέρουν υγιή λίπη τα οποία είναι απαραίτητα για την καλή λειτουργία του εγκεφάλου. Ακόμη, αν θέλετε να κρατήσετε τον εγκέφαλο σας σε εγρήγορση, τα παιχνίδια casino μπορούν να σας βοηθήσουν: είναι διασκεδαστικά και απαιτούν σκέψη!
  • Κολοκύθα: Αναμφισβήτητα ένα από τα κορυφαία προϊόντα της εποχής που διακρίνεται για την απαλή γεύση του. Όσον αφορά τη συμβολή της, η περιεκτικότητά σε λιπαρά οξέα Ωμέγα 3 και ο πλούτος σε βιταμίνη Α την κάνουν το ιδανικό τρόφιμο για το φθινόπωρο. Επιπλέον, διατηρείται επί μήνες. Είναι ιδανικό να συμπληρώστε την κατανάλωσή σας από λαχανικά όπως οι μελιτζάνες, το μπρόκολο, τα κολοκυθάκια, η αγκινάρα ή το σπανάκι.
  • Σαρδέλα: Και οι σαρδέλες και το σκουμπρί είναι μπλε ψάρια που καταναλώνονται πολύ το φθινόπωρο και που ξεχωρίζουν γιατί είναι πλούσια σε ωμέγα 3. Αυξάνουν την καλή χοληστερόλη, ελέγχουν την «κακή» χοληστερόλη και προστατεύουν τις αρτηρίες και το καρδιαγγειακό σύστημα.
  • Σταφύλια: Ένα από τα πιο αγαπημένα φρούτα του φθινοπώρου, με πολλαπλά οφέλη για το σώμα σας. Η παρουσία των αντιοξειδωτικών και των φαινολικών ενώσεων τα καθιστά εξαιρετική τροφή για την πρόληψη του καρκίνου. Τα σταφύλια βοηθούν επίσης στην πρόληψη των καρδιαγγειακών παθήσεων και των λοιμόξεων, αποτρέπουν τη δυσκοιλιότητα και βελτιώνουν την πέψη. Συνιστώνται ιδιαίτερα στην πρώτη περίοδο της εγκυμοσύνης λόγω του πλούτου τους σε φολικό οξύ. Μην ξεχάσετε επίσης να καταναλώνετε μούρα, βατόμουρα, αχλάδια και μήλα.
  • Αυγά: Παρόλο που πρόκειται για ένα παρεξηγημένο τρόφιμο, οι διατροφολόγοι συνιστούν την κατανάλωση του επειδή είναι πλούσια σε αμινοξέα και σε πρωτεΐνες. Τα λίπη συμπυκνώνονται στον κρόκο, που χαρακτηρίζεται από μια μικρή ποσότητα χοληστερόλης και μεγάλη ποσότητα βιταμινών. Το ασπράδι θα σας δώσει νάτριο, σίδηρο, θείο, φώσφορο και κάλιο.