Στο… φουλ οι μηχανές της Lariplast – Ξεκινά σήμερα η παραγωγή 300.000 μασκών
Στην παραγωγή χειρουργικών μασκών, οι οποίες θα κατευθυνθούν πρωτίστως προς το νοσηλευτικό προσωπικό της χώρας, καλύπτοντας ανάγκες με βάση
Στην παραγωγή χειρουργικών μασκών, οι οποίες θα κατευθυνθούν πρωτίστως προς το νοσηλευτικό προσωπικό της χώρας, καλύπτοντας ανάγκες με βάση
Στην παραγωγή χειρουργικών μασκών, οι οποίες θα κατευθυνθούν πρωτίστως προς το νοσηλευτικό προσωπικό της χώρας, καλύπτοντας ανάγκες με βάση και τις υποδείξεις των αρμόδιων αρχών, «ρίχνεται» από σήμερα, Δευτέρα, η Lariplast.
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της λαρισινής βιομηχανίας, κ. Γιάννη Τσερέπα, η δυναμικότητα των νέων μονάδων, που τέθηκαν σε λειτουργία σε χρόνο ρεκόρ – κάτι λιγότερο από ένα μήνα – και δη, εν μέσω παγκόσμιου lockdown, ανέρχεται σε 300.000 μάσκες την ημέρα, ήτοι εννέα εκατομμύρια σε μηνιαία βάση. «Προτεραιότητα θα δοθεί στις εθνικές ανάγκες, με την τιμολογιακή πολιτική να μην ‘πατάει’ στη λογική της προσφοράς και της ζήτησης, ρίχνοντας ακόμη και στο μισό το κόστος», τονίζει χαρακτηριστικά σε DailyPost.gr και MarketNews.gr, αποκαλύπτοντας πως ήδη πολλές χώρες έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για πιθανή συνεργασία. «Πρόκειται κυρίως για αγορές, στις οποίες δραστηριοποιείται η Lariplast, όπως Γαλλία, Ισπανία, Ιταλία, Αμερική και Ισραήλ», προσθέτει. Υπενθυμίζεται πως η βιομηχανία, που ιδρύθηκε το 1969, το 60% του τζίρου της προέρχεται από τις εξαγωγές, διανέμοντας τα προιόντα της (πλαστικά μιας χρήσης για τρόφιμα) σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή, ΗΠΑ και Νότια Αφρική, ενώ – πλην του εργοστασίου στη Λάρισα – διαθέτει ακόμη ένα στη Γαλλία, με τον συνολικό αριθμό των εργαζομένων να ανέρχεται σε 140.
Σύμφωνα με τον κ. Τσερέπα, πάντως, η όλη διαδικασία είναι αυτοματοποιημένη, γεγονός, που σημαίνει ότι δεν θα υπάρξει περαιτέρω επιβάρυνση του προσωπικού, ενώ ερωτηθείς εάν η είσοδος στη συγκεκριμένη αγορά δίνει… ανάσα στη Lariplast τονίζει: «Η αλήθεια είναι ότι από τις 30 Μαρτίου έχουν ‘παγώσει’ οι όποιες παραγγελίες, ενώ από τις 15 Απριλίου το εργοστάσιο έχει αναστείλει τις εργασίες του. Η ηγετική μας ομάδα, ωστόσο, κατάφερε τα αδιανόητο, δηλαδή, να στήσει ένα νέο εργοστάσιο χωρίς έστω ένα στοιχειώδες business plan», καταλήγει.
Συνεργασία με την Πλαστικά Θράκης για πρώτες ύλες
Τα… χέρια με την Πλαστικά Θράκης έδωσε η Lariplast για την αγορά πρώτων υλών, που χρειάζονται, προκειμένου να παραχθούν οι χειρουργικές μάσκες.
Σύμφωνα με πρόσφατες δηλώσεις του Υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κ. Άδωνη Γεωργιάδη, οι νέες μονάδες, που θα λειτουργούν αποκλειστικά για την αντιμετώπιση του Covid-19, βρίσκονται σε Λάρισα και Θράκη, με την παραγωγή να ξεκινά περί τα τέλη Απριλίου. «Κάνουμε προσπάθεια να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να κάνουν και ένα δεύτερο εργοστάσιο να φτιάχνει την πρώτη ύλη για τις μάσκες, διότι η πρώτη ύλη είναι εισαγόμενη», τόνισε χαρακτηριστικά. «Ο Όμιλος Πλαστικά Θράκης, αναγνωρίζοντας πως η αλυσίδα εφοδιασμού για την υγειονομική περίθαλψη (νοσοκομειακά και προϊόντα υγιεινής) και τις συσκευασίες φαγητού είναι καθοριστική, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, έλαβε όλα τα απαραίτητα μέτρα, για να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ζήτηση για υλικά, που χρησιμοποιούνται σε μάσκες προσώπου, ιατρικές προστατευτικές στολές και υγρομάντηλα», επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση της εισηγμένης και προστίθεται: «Οι γραμμές παραγωγής του meltblown και spunbond σε Σκωτία και Ελλάδα εστιάζουν στην παραγωγή όλων των προαναφερθέντων υλικών. Επιπλέον, το τμήμα Packaging του Ομίλου αύξησε τη δυναμικότητα παραγωγής του στο μέγιστο, ώστε να ανταποκριθεί επαρκώς στην αυξανόμενη ζήτηση και στις συχνότερες παραδόσεις των εταιρειών τροφίμων, με σκοπό να καλύψει τις ανάγκες των αλυσίδων supermarket».
Στη Lariplast το fund του Δασκαλόπουλου
Μειοψηφικό ποσοστό στη λαρισινή βιομηχανία έναντι κατέχει από το 2018 το fund Diorama, συμφερόντων του Δημήτρη Δασκαλόπουλου, καταβάλλοντας περί τα 5,4 εκατ. ευρώ.
Όπως προέκυπτες από τη σχετική ανακοίνωση, το Diorama, επενδύοντας στην Lariplast, συνεχίζει να ενισχύει ελληνικές εταιρείες, που διαθέτουν καλής ποιότητας χαρακτηριστικά, όπως ισχυρή διοικητική ομάδα, καλό ιστορικό επιδόσεων και εξωστρεφές προφίλ. Μέσα από τις επενδύσεις του Diorama, οι εταιρείες υλοποιούν το επενδυτικό τους σχέδιο, ενώ, παράλληλα, δημιουργούνται νέες θέσεις εργασίας. «Η Lariplast, με τη συμφωνία αυτή, θωρακίζει τις ήδη ισχυρές της βάσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό, στοχεύοντας στην περαιτέρω ανάπτυξη και διεθνοποίηση της», σχολίαζε ο κ. Τσερέπας και κατέληγε: «Παραμένουμε προσηλωμένοι στην επέκταση της διεθνούς παρουσίας μας και στη σταθερή στρατηγική μας ‘παράγουμε – εξάγουμε –κερδίζουμε – επενδύουμε’».
Αγγελική Βελεσιώτη
Facebook Comments