Σόιμπλε: «αναμένω πως το ΔΝΤ θα συμμετάσχει στο ελληνικό πρόγραμμα»

2 λεπτά ανάγνωση
19 Φεβρουαρίου 2017

Συνέντευξη στον δημοσιογράφο του τηλεοπτικού δικτύου ARD Thomas Baumann παραχώρησε ο Γερμανός ΥΠΟΙΚ στην οποία δηλώνει αισιόδοξος για την Ελλάδα.

Ο κ. Σόιμπλε σημειώνει μεταξύ άλλων πως «όσο η Ελλάδα ακουλουθεί το δρόμο των μεταρρυθμίσεων δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, προβλήματα υπάρχουν όταν σταματούν οι μεταρρυθμίσεις».

Ο κ. Σόιμπλε σημειώνει επίσης πως οι θέσεις της Γερμανίας για το ελληνικό θέμα είναι ίδιες με αυτές του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου και επικεφαλής του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Σταθερότητας Klaus Regling και αναφέρει «αναμένω πως το ΔΝΤ θα συμμετάσχει στο ελληνικό πρόγραμμα».

Τέλος ο Γερμανός ΥΠΟΙΚ αναφέρει πως είναι αισιόδοξος για την Ελλάδα, «η χώρα βρίσκεται στο σωστό δρόμο».


 

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Π. Μαρινάκης: «Ακούω βερεσέ όσα λέει ο Τσίπρας – Έβαλε πάνω από τριάντα νέους φόρους»

Η δήλωση του Π. Μαρινάκη βάζει ξανά τον Αλέξη Τσίπρα απέναντι στο

Γιατί η ΕΚΤ θα αυξήσει και άλλο τα επιτόκια φέτος

Η αύξηση των επιτοκίων στην οποία προχώρησε η Ευρωπαϊκή Κεντρική δεν θα

Από τα μνημόνια και το «μαύρο πρόβατο» της ΕΕ… στην ανάπτυξη

Η Ελλάδα, από «μαύρο πρόβατο» της ΕΕ στα μνημόνια, εξελίχθηκε σε παράδειγμα