Σόιμπλε: Η Ελλάδα δεν θα χρειαστεί 4ο μνημόνιο

1 λεπτό ανάγνωση
7 Απριλίου 2017

«Αναμένω από το ΔΝΤ ότι θα παραμείνει στο ελληνικό πρόγραμμα», δήλωσε ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών, Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, σε συνέντευξή του στην Rheinische Post της Παρασκευής. Όπως είπε, «δεν είναι τόσο σημαντικό στο θέμα αυτό με ποιο ποσό θα συμμετέχει, αποφασιστικής σημασίας είναι ότι θα το κάνει».

«Θεωρώ ότι μετά η Ελλάδα δεν θα χρειαστεί άλλο πακέτο βοήθειας και από το 2018 θα έχει πρόσβαση στις αγορές, όπως έχει προγραμματιστεί» πρόσθεσε ο κ. Σόιμπλε.

Ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών σημείωσε τέλος ότι το θέμα της Ελλάδας δεν θα παίξει κανέναν ρόλο στις γερμανικές εκλογές.

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Π. Μαρινάκης: «Ακούω βερεσέ όσα λέει ο Τσίπρας – Έβαλε πάνω από τριάντα νέους φόρους»

Η δήλωση του Π. Μαρινάκη βάζει ξανά τον Αλέξη Τσίπρα απέναντι στο

Γιατί η ΕΚΤ θα αυξήσει και άλλο τα επιτόκια φέτος

Η αύξηση των επιτοκίων στην οποία προχώρησε η Ευρωπαϊκή Κεντρική δεν θα

Από τα μνημόνια και το «μαύρο πρόβατο» της ΕΕ… στην ανάπτυξη

Η Ελλάδα, από «μαύρο πρόβατο» της ΕΕ στα μνημόνια, εξελίχθηκε σε παράδειγμα