Bitcoin: Υποχώρησε κάτω από τα $20.000

1 λεπτό ανάγνωση
29 Αυγούστου 2022

Κάτω από τα 20.000 δολάρια υποχώρησε το Bitcoin κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου – συνεχίζει και σήμερα να κινείται κάτω από αυτό το επίπεδο -, μετά τη “γερακίσια” ομιλία του προέδρου της Ομοσπονδιακής Τράπεζας των ΗΠΑ (Fed) Τζερόμ Πάουελ την Παρασκευή, κατά την οποία προειδοποίησε ότι τα επιτόκια θα συνεχίσουν να αυξάνονται ούτως ώστε να χαλιναγωγηθεί ο πληθωρισμός.

Το Bitcoin υποχώρησε περίπου 8%, διολισθαίνοντας κάποια στιγμή την Κυριακή στα 19.544 δολάρια. Αυτήν την ώρα, το Bitcoin υποχωρεί κατά 1,08% τις τελευταίες 24 ώρες και κινείται στα 19.782,8 δολάρια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιεν: Στο όριο νέου χαμηλού 40 ετών – Η Ιαπωνία απειλεί με παρέμβαση

Το ιαπωνικό γιεν κινείται κοντά στα χαμηλότερα επίπεδα από το 1986.

Fed: Σταθερά τα επιτόκια στο 3,5% – 3,75% – Το μήνυμα προς τις αγορές

Η Fed κράτησε αμετάβλητα τα επιτόκια στο εύρος 3,5% έως 3,75%.

ΗΠΑ – Ιράν: Τί σημαίνει η συμφωνία για την παγκόσμια οικονομία

Η προκαταρκτική συμφωνία ΗΠΑ – Ιράν αλλάζει άμεσα το κλίμα στην παγκόσμια