Προληπτικές δειγματοληψίες (τεστ) για το νέο κορωνοϊό αποφασίστηκε να πραγματοποιηθούν σε όλους τους πολίτες των δήμων της Περιφερειακής Ενότητας Ξάνθης
Κατά των δημοσιευμάτων μέσων μαζικής ενημερώσεως, ως «της τεχνικής της Γιόγκα» ως τρόπου αντιμετωπίσεως του άγχους, κατά την περίοδο της πανδημίας του Covid-19