Οι ίδιοι που διαμαρτύρονται για τα ελλιπή μέτρα προστασίας κατά του κορωνοϊού εντός των τάξεων, κατά την πορεία τους δεν τήρησαν τις απαιτούμενες αποστάσεις
Σε καραντίνα μπαίνουν 96 νοσηλευτές και γιατροί του Ευαγγελισμού, σύμφωνα με την ΕΡΤ, καθώς ήρθαν σε επαφή με ασθενή που είχε μολυνθεί από τον κορωνοϊό.