Κάναμε ό,τι μπορούσαμε να περάσουμε αλώβητοι και δίχως μεγάλες απώλειες την πανδημία. Σε αντίθεση με το πρώτο, στο δεύτερο σκέλος της δεν τα καταφέραμε
Στους μεγαλύτερους κερδισμένους από τις θετικές επιπτώσεις που θα έχει η ύπαρξη αποτελεσματικών εμβολίων και η επιστροφή στην κανονικότητα τοποθετούν την Ελλάδα