ΔΕΗ: Μεταβίβασε τη θυγατρική της Μεταλιγνιτική έναντι €162,2 εκατ.

2 λεπτά ανάγνωση
3 Ιουλίου 2023

Η ΔΕΗ ενημερώνει ότι ολοκληρώθηκε την 29η Ιουνίου η μεταβίβαση του συνόλου των μετοχών της 100% θυγατρικής της Μεταλιγνιτική στη Μετάβαση ΑΕ έναντι €162,2 εκατ., όση δηλαδή και η αξία του κλάδου όπως αυτός αποτιμήθηκε για τις ανάγκες της διάσπασης δι’ απόσχισης κλάδου με σύσταση νέας εταιρείας, κατ’ εφαρμογή του ν. 4601/2019, των διατάξεων του ν. 4872/2021, του ν. 4548/2018 και της υπόψη Π.Σ.

Η καταβολή του ανταλλάγματος θα γίνει σταδιακά μέσω της ανάληψης από τη Μετάβαση της ισόποσης υποχρέωσης εξόφλησης των εργολάβων και προμηθευτών στους οποίους η ΔΕΗ έχει ή θα αναθέσει την εκτέλεση των εργασιών αποκατάστασης των εδαφών που αποτελούν την περίμετρο του κλάδου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Χρηματιστήριο: Αντίβαρο ΟΤΕ και ΔΕΗ στις ρευστοποιήσεις των τραπεζών

Με ελεγχόμενες απώλειες ολοκλήρωσε τη συνεδρίαση το Χρηματιστήριο Αθηνών.

«Τρέχει» η χρηματοδότηση των εισηγμένων μέσω του Euronext Athens

Σε τροχιά για ρεκόρ πενταετίας αλλά και πιθανότατα 25ετίας κινείται η χρηματοδότηση

ΔΕΗ: Επιταχύνει την πράσινη μετάβαση με επενδύσεις €24 δισ.

Η ΔΕΗ επιταχύνει τον ενεργειακό της μετασχηματισμό, μειώνοντας τις εκπομπές CO₂ κατά