Κατά των βουλευτών της ΝΔ η Μ. Καρυστιανού: «Είστε όλοι υπόλογοι – Θα δώσετε λόγο στον Θεό και στον ελληνικό λαό»

4 λεπτά ανάγνωση
8 Μαρτίου 2025

Τους βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας, οι οποίοι, στη χθεσινή συνεδρίαση της Βουλής, χειροκροτούσαν για την καταψήφιση της πρότασης δυσπιστίας κατά της κυβέρνησης, κατακρίνει με αναρτησή της στα social media, η Μαρία Καρυστιανού.

Η ανάρτησή της:

«Το χειροκρότημα των βολεμένων στην καρέκλα τους Βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας για την απόρριψη της πρότασης δυσπιστίας, επισφράγισε τη συμμετοχή τους στα όσα σκανδαλώδη από τη πρώτη στιγμή οργανώνει, μεθοδεύει και διαπράττει ο Πρωθυπουργός και οι Υπουργοί τους.

Κανένας από αυτούς δεν είχε την ευθιξία, το φιλότιμο, τις αρχές να διαχωρίσει τη θέση του από την Κυβέρνηση που εν γνώσει του Υπουργού της, Κωνσταντίνου Καραμανλή, έστειλε τα παιδιά μας στον θάνατο και από τα ατελείωτα εγκλήματα που στη συνέχεια όλοι μαζί οργανωμένα έχουν διαπράξει για να μην βγει η αλήθεια στο φως, έχοντας βέβαια συνεργούς επίορκους λειτουργούς.

Αποδείξατε πλέον ΟΛΟΙ ότι αγαπάτε ΜΟΝΟ τις καρέκλες σας και όχι τους Έλληνες και τη ψυχή τους, που ανίερα την προδώσατε.

Είστε όλοι ΥΠΟΛΟΓΟΙ.

Θα δώσετε λόγο στον Θεό και στον Ελληνικό Λαό».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ALCO: Στο 23,3% η ΝΔ – “Γκρεμίζονται” Ελληνική Λύση και Πλεύση Ελευθερίας – Στο 10,3% το ΠΑΣΟΚ

Άνοδο μισής μονάδας στην πρόθεση ψήφου επί των εγκύρων (23,3%) δίνει στη

Οι βουλευτές, οι γκρίζες ζώνες και το νέο πολιτικό καταφύγιο

Υπάρχει μια κατηγορία πολιτικών που αυτή την περίοδο κοιμάται και ξυπνά με

Interview: Στο 31,2% η ΝΔ – Στο 3,3% η Κωνσταντοπούλου – Στο 0,6% ο ΣΥΡΙΖΑ

Ελαφρώς διαφοροποιημένη εικόνα σε σχέση με άλλες έρευνες του τελευταίου διαστήματος δίνει