Καταργείται ο ΟΠΕΚΕΠΕ: Οι λειτουργίες του ενσωματώνονται στην ΑΑΔΕ

1 λεπτό ανάγνωση
27 Μαΐου 2025

Η κατάργηση του ΟΠΕΚΕΠΕ και η ενσωμάτωση των λειτουργιών πληρωμών και ελέγχων στην ΑΑΔΕ, όπου θα μεταφερθεί και το προσωπικό του Οργανισμού, αποφασίστηκε σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε υπό τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη με τη συμμετοχή του Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης Κωστή Χατζηδάκη, των Υπουργών Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κυριάκου Πιερρακάκη, Αγροτικής Ανάπτυξης Κώστα Τσιάρα, του Υφυπουργού στον Πρωθυπουργό Γιώργου Μυλωνάκη και του Διοικητή της ΑΑΔΕ Γιώργου Πιτσιλή.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΑΑΔΕ: Σε καθεστώς «ανεπίδεκτων» είσπραξης επιπλέον €6 δισ.

Σε νέα εκκαθάριση των ληξιπρόθεσμων οφειλών προς το Δημόσιο προχωρά η ΑΑΔΕ,

ΟΠΕΚΕΠΕ: Τρεις στη φυλακή και 11 ελεύθεροι με όρους για παράνομες επιδοτήσεις

Με την απόφαση προσωρινής κράτησης τριών κατηγορουμένων ολοκληρώθηκαν αργά χθες το βράδυ

GPO: Στο 28,6% η ΝΔ – Στο 1,3% ο ΣΥΡΙΖΑ – Στο 4,7% η Κωνσταντοπούλου

Τις τάσεις συνολικής αναδιάταξης των συσχετισμών σε όλο τον χώρο της αντιπολίτευσης