Στα… ψιλά πέρασε μία από τις πολύ αρνητικές ειδήσεις για την Ελλάδα και που αφορά την πολυπόθητη αναβάθμιση του Χρηματιστηρίου Αθηνών. Ή μάλλον δημοσιεύτηκε λανθασμένα.
Στον διεθνή δείκτη βιώσιμης ανάπτυξης FTSE4Good Emerging εντάσσεται για 15η συνεχή χρονιά ο ΟΤΕ, για τις σημαντικές επιδόσεις του σε θέματα περιβάλλοντος, κοινωνίας και εταιρικής διακυβέρνησης (ESG).