«Εχθές υπήρχε μια μεγάλη απουσία από την ομιλία του κ. Μητσοτάκη. Απουσίαζε η πραγματικότητα», σχολίασε αναφορικά με τη χθεσινή ομιλία του πρωθυπουργού στη ΔΕΘ
Εκεί που καθόμουν χθες το βράδυ στο γραφείο μου και αναλογιζόμουν την υπόθεση Αποστολάκη, μου ήρθε στο μυαλό σχεδόν ενστικτωδώς ο Ναύαρχος Γελεβουρδέζος