Υποχρεωτική η μάσκα μόνο σε νοσοκομεία, γηροκομεία και ΜΜΜ – Καταργείται στα καταστήματα

1 λεπτό ανάγνωση
18 Μαΐου 2022

Υποχρεωτική μόνο στις μονάδες υγείας και στις μονάδες φροντίδας ηλικιωμένων, αλλά και στα μέσα μαζικής μεταφοράς, θα είναι η μάσκα από την 1η Ιουνίου μέχρι και τις 15 Σεπτεμβρίου.

Καταργείται η μάσκα στα εμπορικά καταστήματα, αν και θα υπάρχει ισχυρή σύσταση για την χρήση της.

Οι μάσκες φαίνεται ότι δεν θα είναι υποχρεωτικές σε μέσα μεταφοράς με αριθμημένες θέσεις, όπως αεροπλάνα, τρένα, ΚΤΕΛ και άλλα.

Η επιτροπή των ειδικών θα αποφασίσει για τη μάσκα σε σχολεία και πλοια σε επόμενη συνεδρίασή της.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δέσμευση Ανδρουλάκη για δωρεάν πρόσβαση στα ΜΜΜ για νέους έως 24 ετών

Το ότι θα προωθήσει τη δωρεάν μετακίνηση όλων των νέων ηλικίας έως

Αύξηση 3,2% του τζίρου στο λιανεμπόριο στο πρώτο τρίμηνο – Στα €17,1 δισ.

Ελαφρώς αυξητικές τάσεις, σε ρυθμούς παραπλήσιους του μέσου πληθωρισμού, εμφάνισε ο κύκλος

TechLivingZone: Προϊόντα ενέργειας και τεχνολογίας στα καταστήματα ΔΕΗ

Η ΔΕΗ μετασχηματίζει το δίκτυο καταστημάτων της, εισάγοντας την TechLiving Zone σε