'

Aegean: Εξοπλίζει έως και 62 Airbus με κινητήρες Pratt & Whitney GTF

MarketNews

Aegean: Εξοπλίζει έως και 62 Airbus με κινητήρες Pratt & Whitney GTF, ειδήσεις από την ελλάδα, ειδησεις τωρα ελλαδα, τα τελευταια νεα τωρα, τηλεοραση, live tv, live streaming, web tv

Τους κινητήρες Pratt & Whitney GTF ανακοίνωσε πως επιλέγει η Aegean προκειμένου να εξοπλίσει έως και 62 αεροσκάφη Airbus νέας γενιάς της οικογένειας A320neo. Υπενθυμίζεται ότι τον Ιούνιο 2018 η AEGEAN υπέγραψε συμφωνία με την Airbus για την παραγγελία έως 42 νέων αεροσκαφών Α320neo ενώ σκοπεύει να μισθώσει και έως 20 επιπλέον αεροσκάφη από εκμισθωτές αεροσκαφών.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Αεροπορίας Αιγαίου, η Pratt & Whitney θα παρέχει επίσης στην AEGEAN υπηρεσίες βαριάς συντήρησης των κινητήρων μέσω μακροπρόθεσμης σύμβασης παροχής υπηρεσιών.

Ο Πρόεδρος της AEGEAN, κ. Ευτύχιος Βασιλάκης δήλωσε: "Επιλέξαμε τον κινητήρα GTF της Pratt & Whitney, προκειμένου να προσφέρουμε στους επιβάτες μας τη νεότερη και πλέον προηγμένη τεχνολογία που είναι διαθέσιμη, για τα νέα μας αεροσκάφη Airbus. Ο κινητήρας GTF θα προσφέρει σε εμάς και στους πελάτες μας, την οικονομικότερη και πιο φιλική προς το περιβάλλον λύση που υπάρχει στην αγορά σήμερα".

Η Pratt & Whitney έχει ήδη εξοπλίσει τον στόλο των 49 αεροσκαφών της οικογένειας Α320 που έχει σήμερα η AEGEAN με κινητήρες V2500R-. Επιπλέον, τα 12 αεροσκάφη της Olympic Air, θυγατρικής εταιρείας της AEGEAN, είναι εξοπλισμένα με κινητήρες Turboprop της οικογένειας PW100.

"Μας τιμά ιδιαίτερα η συνεχιζόμενη εμπιστοσύνη της AEGEAN στους κινητήρες και στις υπηρεσίες μας", δήλωσε ο Rick Deurloo, Senior Vice President, Sales, Marketing and Customer Support της Pratt & Whitney. "Η Pratt & Whitney και η AEGEAN έχουν καλλιεργήσει μία σπουδαία σχέση με τα χρόνια, και είμαστε ενθουσιασμένοι για τη διατήρηση και την περαιτέρω ανάπτυξη αυτής της σχέσης στο μέλλον".

Από την έναρξη της επιχειρησιακής λειτουργίας του στις αρχές του 2016, ο κινητήρας GTF έχει αποδείξει την ικανότητά του να μειώσει την κατανάλωση καυσίμων κατά 16%, τις εκπομπές NOx κατά 50% σε σχέση με το ρυθμιστικό πρότυπο, και το αποτύπωμα θορύβου κατά 75%.