Aprilia SX 50: Οι ιδανικές μοτοσυκλέτες για τα πρώτα βήματα στην off-road και motard οδήγηση
Κληρονόμοι μιας λαμπρής πρόσφατης ιστορίας στην off-road οδήγηση, με 7 παγκόσμιους τίτλους στα Supermotard
Κληρονόμοι μιας λαμπρής πρόσφατης ιστορίας στην off-road οδήγηση, με 7 παγκόσμιους τίτλους στα Supermotard
Κληρονόμοι μιας λαμπρής πρόσφατης ιστορίας στην off-road οδήγηση, με 7 παγκόσμιους τίτλους στα Supermotard, οι Aprilia SX και RX συγκεντρώνουν στα 50 κυβικά τους όλα τα πλεονεκτήματα των οχημάτων μεγαλύτερου κυβισμού: Η Aprilia χρησιμοποιεί πάντα τους αγώνες ως πεδίο δοκιμής νέων ιδεών και λύσεων για ολόκληρη την γκάμα, από τα entry-lever έως τα πιο μεγάλα μοντέλα.
Τα μικρά off–road της Aprilia διακρίνονται σε τρία μοντέλα, SX, SX Factory και RX Factory, και απευθύνονται σε νεαρούς οδηγούς που αναζητούν την τεχνολογία Aprilia σε συνδυασμό με τη μοντέρνα εμφάνιση: προσφέρουν αξιοπιστία, συναρπαστική οδήγηση και ενέργεια που εκφράζεται στο έπακρο στον δρόμο. Μην γελιέστε από το μέγεθος του κινητήρα: οι SX και RX είναι πραγματικές μοτοσυκλέτες, αποδοτικές τόσο στις καθημερινές διαδρομές όσο και στις πίστες. Εξαιρετικά αθλητική motard και enduro, με κινητήρες Euro 4 τελευταίας γενιάς και πλαίσιο που δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από μοτοσυκλέτες μεγαλύτερου κυβισμού.
Aprilia SX 50
Εντελώς νέες, έντονες και δυναμικές γραμμές, που εκφράζουν ένα σύγχρονο στυλ, πιστό στο αθλητικό DNA της Aprilia: αεροδυναμικά φέρινγκ και συμπαγής σχεδιασμός, εμπλουτισμένος με γραφικά αγωνιστικού στυλ.
Ο προβολέας είναι ενσωματωμένος στο φέρινγκ και οριοθετεί τον νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων, που είναι πλήρης, σαφής, μοντέρνος και εύκολα προσβάσιμος, χάρη στη νέα, βελτιωμένη τοποθέτηση των καλωδίων του συμπλέκτη και του φρένου. Το μεγάλο, πολυλειτουργικό ψηφιακό ταμπλό, επεξεργάζεται και εμφανίζει με σαφήνεια και πληρότητα όλες τις πληροφορίες, καθώς και τις πιο κοινές λειτουργίες. Στα νέα χαρακτηριστικά περιλαμβάνεται o υπολογιστής ταξιδίου, με ικανότητα προβολής της μέγιστης ταχύτητας και της τάσης της μπαταρίας, καθώς και δύο μερικοί χιλιομετρητές που δείχνουν την απόσταση που διανύεται στις διαδρομές.
Η νέα κωνική, συμπαγής σέλα, σε ύψος μόλις 860 mm από το έδαφος, εξασφαλίζει επιπλέον άνεση στον οδηγό και τον συνεπιβάτη, προσφέροντας μεγάλη ελευθερία κινήσεων τόσο στην σπορ οδήγηση όσο και στην καθημερινή χρήση.
Το νέο κάλυμμα της τάπας του ρεζερβουάρ διαθέτει κλείδωμα και εφαρμόζει τέλεια στο ρεζερβουάρ, βελτιώνοντας σημαντικά την κινητικότητα του συνεπιβάτη στις διαμήκεις κινήσεις. Τέλος, η ουρά διαθέτει ενσωματωμένες χειρολαβές που δημιουργούν μεγάλες, καθαρές γραμμές χωρίς συμβιβασμούς στην άνεση του συνεπιβάτη.
Το εκλεπτυσμένο πλαίσιο, σημείο υπεροχής κάθε οχήματος Aprilia και αποτέλεσμα πολυετούς πειραματισμού στην κατασκευή πλαισίων υψηλής ποιότητας, αποτυπώνεται και στο νέο περιμετρικό πλαίσιο της Aprilia SX 50. Διατίθεται σε πρωτότυπη ασημί απόχρωση, συνδέει απευθείας τον κεντρικό σωλήνα του λαιμού με το σημείο άρθρωσης του ψαλιδιού και είναι από ατσάλι υψηλής αντοχής, ώστε να απορροφά καλύτερα τις έντονες πιέσεις της οδήγησης σε ανώμαλο δρόμο. Ένας συνδυασμός αντοχής και ανάλαφρης αίσθησης που ανταποκρίνεται απόλυτα στις φιλοδοξίες της Aprilia SX 50.
Το σύστημα πέδησης εξασφαλίζει γρήγορο και ασφαλές φρενάρισμα. Ο αεριζόμενος ατσάλινος δίσκος έχει διάμετρο 260 mm στο μπροστινό μέρος και φρενάρει από μια πλευστή δαγκάνα.
Το πίσω σύστημα πέδησης διαθέτει δίσκο διαμέτρου 220 mm από ανοξείδωτο ατσάλι και δαγκάνα με ένα έμβολο.
Οι τροχοί, άλλο ένα χαρακτηριστικό στοιχείο του μικρού motard της Aprilia, διαθέτουν ζάντες αλουμινίου 17″ και φαρδιά ελαστικά που εξασφαλίζουν μικρό βάρος και αντοχή σε οποιεσδήποτε συνθήκες.
Ένα τόσο εκλεπτυσμένο πλαίσιο θα μπορούσε να συνδυαστεί μόνο με κινητήρα τελευταίας γενιάς. Ο μονοκύλινδρος, δίχρονος, υγρόψυκτος κινητήρας χαρακτηρίζεται από βαλβίδα εισαγωγής reed. Χάρη στη χρήση τελευταίας τεχνολογίας, αυτός ο νέος κινητήρας εξασφαλίζει εξαιρετικές επιδόσεις για τη συγκεκριμένη κατηγορία.
Η λίπανση γίνεται με ξεχωριστό σύστημα μίξης με ογκομετρική αντλία μεταβλητής χωρητικότητας. Η εκκίνηση του κινητήρα γίνεται μέσω μανιβέλας. Τέλος, το κιβώτιο 6 ταχυτήτων επιτρέπει την αξιοποίηση στο έπακρο της κορυφαίας απόδοσης του κινητήρα. Η συμμόρφωση με το πρότυπο Euro 4, σε συνδυασμό με το ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο καρμπυρατέρ και τους τρεις καταλυτικούς μετατροπείς εξασφαλίζει έλεγχο των εκπομπών και σταθερά υψηλά επίπεδα επιδόσεων.
Η εξάτμιση από στιλβωμένο ανοξείδωτο ατσάλι αναδεικνύει την αγωνιστική έμπνευση, που εκφράζεται και μέσω του δυναμικού ήχου.
Το ρεζερβουάρ, σε μέγεθος αντίστοιχο της κατανάλωσης καυσίμου, έχει χωρητικότητα έως και 7 λίτρα καυσίμου.
Η Aprilia SX 50 διατίθεται σε χρώμα Κόκκινο «Red Acceleration».
Τον Ιανουάριο του 2018, η σειρά enduro και motard της Aprilia υποδέχτηκε δύο νέα μοντέλα, τα SX 50 Factory και RX 50 Factory.
Εξαρτήματα και επιδόσεις αντάξιες της πολυετούς αθλητικής πείρας της Aprilia, ελκυστική εμφάνιση, ξεκάθαρα εμπνευσμένη από τον αγωνιστικό κόσμο, και ένα πλαίσιο αντάξιο του ονόματος της εταιρείας είναι τα συστατικά ενός επιτυχημένου συνδυασμού, για τους νέους που δεν κάνουν κανέναν συμβιβασμό στο ντεμπούτο τους στον κόσμο των δύο τροχών.
Το τιμόνι διπλής διατομής από μαύρο ανοδιωμένο αλουμίνιο είναι, από τεχνική και αισθητική άποψη, το κύριο χαρακτηριστικό των εκδόσεων factory: διαθέτει χούφτες χεριών που εξασφαλίζουν ευελιξία και άψογο χειρισμό σε όλες τις επιφάνειες οδοστρώματος και οριοθετούν τον νέο, ψηφιακό πίνακα οργάνων. Το εμπρός μέρος ολοκληρώνεται από το ισχυρό τηλεσκοπικό ανεστραμμένο μπροστινό πιρούνι διαμέτρου 41 mm, με διαδρομή 240 mm. Στο πίσω μέρος, το ψαλίδι αλουμινίου συνδέεται με το πλαίσιο και το υδραυλικό αμορτισέρ μέσω του «συστήματος προοδευτικής σύνδεσης». Ο πίσω τροχός έχει διαδρομή 200 mm.
Άλλο ένα χαρακτηριστικό σημείο είναι το ισχυρό σύστημα πέδησης, που διαθέτει πλευστή δαγκάνα δύο εμβόλων στο μπροστινό φρένο.
Η Aprilia RX Factory διαθέτει ακτινωτούς τροχούς 21″ εμπρός και 18″ πίσω, όπως οι αγωνιστικές μοτοσυκλέτες. Η Aprilia SX Factory είναι εξίσου δυνατή, με δύο ελαφριές ζάντες αλουμινίου 17″ και φαρδιά ελαστικά που αντέχουν και στην οδήγηση στην πόλη, αλλά και σε πιο σπορ χειρισμό.
Aprilia SX 50 ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ |
|
Τύπος κινητήρα |
Μονοκύλινδρος, δίχρονος, με κύλινδρο από ελαφρύ κράμα, υγρόψυκτος |
Διάμετρος και διαδρομή |
39,88×40 mm |
Κυβισμός |
50 cc |
Σχέση συμπίεσης |
11,5:1 |
Τροφοδοσία |
Καρμπιρατέρ DELL’ORTO PHVA 17,5 με ηλεκτρονικό έλεγχο |
Εκκίνηση |
Μανιβέλα |
Σύστημα λίπανσης |
Αυτόματο μίξη λαδιού-βενζίνης |
Κιβώτιο |
6 σχέσεων, σχέση μετάδοσης: |
1° 11/34 |
|
2° 15/30 |
|
3° 18/27 |
|
4° 20/24 |
|
5° 22/23 |
|
6° 23/22 |
|
Συμπλέκτης |
Πολύδισκος σε λουτρό λαδιού |
Πρωτεύουσα μετάδοση |
Γρανάζια με ευθεία δόντια, σχέση μετάδοσης: 21/78 |
Τελική μετάδοση |
Με αλυσίδα, σχέση μετάδοσης: 11/59 |
Πλαίσιο |
Διπλής δοκού από χάλυβα |
Ανάρτηση εμπρός |
Τηλεσκοπικό υδραυλικό πιρούνι με καλάμια Ø 37 mm, διαδρομή τροχού 170 mm |
Ανάρτηση πίσω |
Ψαλίδι από χάλυβα υψηλής αντοχής. Μονό υδραυλικό αμορτισέρ |
Διαδρομή τροχού 200 mm. |
|
Φρένα |
Εμπρός: δίσκος από ανοξείδωτο χάλυβα Ø 260 mm με πλευστή δαγκάνα |
Πίσω: δίσκος από ανοξείδωτο χάλυβα Ø 220 mm με πλευστή δαγκάνα |
|
Τροχοί |
Εμπρός: 2,75 X 17”, πίσω: 3,5 X 17” |
Ελαστικά |
Εμπρός: 100/80 – 17”, πίσω: 130/70 -17” |
Διαστάσεις |
Μέγ. μήκος: 2020 mm |
Μέγ. πλάτος: 830 mm |
|
Ύψος σέλας: 860 mm |
|
Μεταξόνιο: 1365 mm |
|
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ |
Χωρητικότητα 7 λίτρα |
Κατανάλωση |
3,14 l/100 km |
Εκπομπές CO2 |
76 g/km CO2 |
Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας |
99 kg |
Έγκριση τύπου |
Euro 4 |
Aprilia SX 50 Factory Aprilia RX 50 Factory ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ |
||
Τύπος κινητήρα |
Μονοκύλινδρος, δίχρονος, με κύλινδρο από ελαφρύ κράμα, υγρόψυκτος |
|
Διάμετρος και διαδρομή |
39,88×40 mm |
|
Κυβισμός |
50 cc |
|
Σχέση συμπίεσης |
11,5:1 |
|
Τροφοδοσία |
Καρμπιρατέρ DELL’ORTO PHVA 17,5 με ηλεκτρονικό έλεγχο |
|
Εκκίνηση |
Μανιβέλα |
|
Σύστημα λίπανσης |
Αυτόματο μίγμα λαδιού-βενζίνης |
|
Κιβώτιο |
6 σχέσεων, σχέση μετάδοσης: |
|
1° 11/34 |
||
2° 15/30 |
||
3° 18/27 |
||
4° 20/24 |
||
5° 22/23 |
||
6° 23/22 |
||
Συμπλέκτης |
Πολύδισκος σε λουτρό λαδιού |
|
Πρωτεύουσα μετάδοση |
Γρανάζια με ευθεία δόντια, σχέση μετάδοσης: 21/78 |
|
Τελική μετάδοση |
Με αλυσίδα, σχέση μετάδοσης: 11/59 |
|
Πλαίσιο |
Διπλής δοκού από χάλυβα |
|
Ανάρτηση εμπρός |
Ανεστραμμένο πιρούνι με καλάμια Ø 41 mm, διαδρομή 240 mm |
|
Ανάρτηση πίσω |
Ψαλίδι αλουμινίου, μονό αμορτισέρ με προοδευτικό μοχλικό σύστημα, διαδρομή τροχού 200 mm |
|
Φρένα |
Εμπρός: δίσκος από ανοξείδωτο χάλυβα Ø 260 mm με πλευστή δαγκάνα, 2 έμβολα |
|
Πίσω: δίσκος από ανοξείδωτο χάλυβα Ø 220 mm με πλευστή δαγκάνα |
||
Τροχοί |
SX Factory : ζάντες αλουμινίου, εμπρός: 2,75 X 17”, πίσω: 3,5 X 17” |
|
RX Factory: ζάντες με ακτίνες και στεφάνια αλουμινίου, εμπρός: 1,60 X 21”, |
||
πίσω: 1,85 X 18” |
||
Ελαστικά |
SX Factory : εμπρός: 100/80 – 17”, πίσω: 130/70 -17” |
|
RX Factory : εμπρός: 80/90 – 21”, πίσω: 110/80 -18” |
||
Διαστάσεις |
Μέγιστο μήκος: SX factory: 2055 mm, RX Factory: 2105 mm |
|
Μέγιστο πλάτος: 840 mm |
||
Ύψος σέλας: SX Factory: 875 mm, RX Factory: 880 mm |
||
Μεταξόνιο: SX Factory: 1395 mm, RX Factory: 1395 mm |
||
Ρεζερβουάρ |
7 λίτρα |
|
Κατανάλωση |
SX: 3,14 l/100 km – RX: 2,96 l/100 km |
|
Εκπομπές CO2 |
SX: 76 g/km – RX: 72 g/km |
|
Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας |
104 kg |
|
Έγκριση τύπου |
Euro 4 |
Facebook Comments