Δοκιμή Kymco Xciting S 400 – όμορφο, χρηστικό και γρήγορο
Είναι ξεκάθαρο πως με το νέο Xciting S 400 η Kymco θέλει να ενισχύσει περαιτέρω τον χαρακτήρα του μοντέλου προς το Sport Touring
Είναι ξεκάθαρο πως με το νέο Xciting S 400 η Kymco θέλει να ενισχύσει περαιτέρω τον χαρακτήρα του μοντέλου προς το Sport Touring
Είναι ξεκάθαρο πως με το νέο Xciting S 400 η Kymco θέλει να ενισχύσει περαιτέρω τον χαρακτήρα του μοντέλου προς το Sport Touring, φροντίζοντας παράλληλα να κρατηθεί σε υψηλά επίπεδα η άνεση τόσο του οδηγού όσο και του συνεπιβάτη. Η σχεδίασή του άκρως εντυπωσιακή, ειδικά η μπροστινή του όψη δείχνει πολύ δυναμική με τους δύο προβολείς και τους ισάριθμους αεραγωγούς κάτω από αυτούς. Κατά γενική ομολογία, οι γραμμές του S 400 περισσότερο θυμίζουν μια σύγχρονη supersportμοτοσυκλέτα παρά ένα σπορτίβ scooter. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στη σέλα, που είναι νέου σχήματος και διαθέτει εμφανή υποστήριξη μέσης για τον αναβάτη. Έχουν επανασχεδιαστεί μασπιέ/δάπεδο για καλύτερη φιλοξενία των ποδιών και περισσότερη άνεση, ενώ η σέλα ανοίγει σε δύο τμήματα για μεγαλύτερη πρακτικότητα. Η ζελατίνα του φέρινγκ είναι πλέον ρυθμιζόμενη σε ύψος και σε 5 θέσεις, το καλό είναι πως αυτό γίνεται εύκολα και χωρίς τη χρήση εργαλείων.
Αν είναι ευχάριστο να το οδηγάς, αν σου βελτιώνει την ποιότητα ζωής σου και αν σου προσφέρει την δυνατότητα να κάνεις νέα πράγματα, τότε είναι βέβαιο ότι θα το αγαπήσεις. Πάνω σε αυτούς τους τρεις τομείς είναι που μας εντυπωσίασε περισσότερο το εντελώς καινούριο Xciting-S 400.
Με στόχο να βελτιωθεί η οδική συμπεριφορά ακόμα περισσότερο χρησιμοποιήθηκε μια νέα βάση κινητήρα που αυξάνει την ακαμψία του πλαισίου και κατά συνέπεια τη συμπεριφορά του S 400 στις υψηλές ταχύτητες. Επίσης, με στόχο τη συνολική ακαμψία και τη σταθερότητα/ακρίβεια του μπροστινού τροχού, το πιρούνι διαθέτει δύο πλάκες, όπως δηλαδή οι μοτοσυκλέτες. Ο κινητήρας, που είναι φυσικά Euro 4, ανήκει στη νέα γενιά G5-SC της Kymco, με τεχνολογία χαμηλών τριβών και μειωμένων κραδασμών. Η ψύξη γίνεται με υγρό, η τροφοδοσία με ηλεκτρονικό ψεκασμό, ο εκκεντροφόρος είναι ένας και οι βαλβίδες τέσσερις. Η μέγιστη ιπποδύναμη φτάνει τους 36,1Hp και η ροπή τα 38,4Nm, τοποθετώντας το νέο S 400 στην κορυφή των επιδόσεων ανάμεσα σε κάθε άλλο scooter κάτω των 500cc. Μόνο όταν το οδηγήσεις μπορείς να το πιστέψεις, η δύναμη είναι παντού και δείχνει τα δόντια της ακόμα και σε ταχύτητες άνω των 140 χλμ/ώρα, με την τελική να ξεπερνά τα 160 χλμ/ώρα! Στον τομέα των φρένων υπάρχουν τρία κυματιστά δισκόφρενα (τύπου μαργαρίτα), με τις δαγκάνες μπροστά να έχουν ακτινική διάταξη. Στάνταρ και τo δικάναλο ABS 9.1 της Bosch στην πλέον εξελιγμένη έκδοσή του, παρεμβαίνει με σωστό τρόπο και συνεργάζεται ιδανικά με τη γραμμική και μεστή λειτουργία των φρένων. Κάτι ακόμα ευχάριστο είναι πως το νέο Xciting S 400i είναι συμβατό με το σύστημα infotainment Kymco Noodoe, που εκτοξεύει την έννοια της συνδεσιμότητας. Ανήκει στο στάνταρ εξοπλισμό και προσφέρει από πλοήγηση μέσω GPS και αναζήτηση σημείων ενδιαφέροντος μέχρι ανάγνωση μηνυμάτων και πρόβλεψη καιρικών συνθηκών! Προσφέρει επίσης τη δυνατότητα δημιουργίας προσωποποιημένων ενδείξεων, όλα γίνονται τελείως δωρεάν μέσω εφαρμογής.
Στην οδήγηση με το Xciting-S 400i διαπιστώνεις αμέσως την προθυμία του κινητήρα να απλώσει την απόδοσή του. Δεν διστάζει να δείξει στο ταχύμετρο ταχύτητες απαγορευμένες για να κινείσαι στην πόλη ακόμα και αν το κάνει τόσο εύκολα και με τόση αίσθηση ασφάλειας. Η στιβαρότητα του πλαισίου και η σωστή συμπεριφορά της ανάρτησης χτίζουν τη σχέση εμπιστοσύνης με τον αναβάτη ώστε να διατηρεί ανοιχτό το γκάζι στο δεξί του χέρι, ενώ τα φρένα προσφέρουν ουσιαστική επιβράδυνση με ποιοτικό τρόπο με την αρωγή του ABS. Η μετάδοση είναι ομαλή στο πρώτο στάδιο της επιτάχυνσης έτσι ώστε να μην κρίνεται αναγκαία η απουσία traction control τουλάχιστον τις στεγνές ημέρες. Θα γλιστρήσει μόνο σε πολύ γυαλιστερό οδόστρωμα αλλά πάντα ελεγχόμενα χωρίς να τρομάξει και γενικά όσο ευχάριστο είναι οδηγικά άλλο τόσο εξυπηρετεί με την ευελιξία του στα στενά της πόλης. Παράλληλα οι ρυθμίσεις της ζελατίνας προσφέρουν κάλυψη από τον αέρα, σε εύρος αναστημάτων, ώστε σε συνδυασμό με τις επιδόσεις να μην περιορίζεται στον αστικό κύκλο αλλά να σε ωθεί να ταξιδέψεις.
Ένα νέο τιμόνι σχήματος “V” βελτιώνει την ακρίβεια οδήγησης και βελτιστοποιεί την ορατότητα του πίνακα των οργάνων, ενώ οι προβολείς LED με τα φώτα ημέρας (DRL) αποτελούν την αισθητική υπογραφή του νέου Xciting S, θυμίζοντας μοτοσυκλέτα επιδόσεων και τονίζοντας έναν απόλυτα δυναμικό σχεδιασμό. Μιλώντας για καίριους τομείς, όπως αυτούς της ποιότητας κατασκευής και του φινιρίσματος, το S 400 συνεχίζει στα πρότυπα της Kymco Ο στάνταρ εξοπλισμός ξεφεύγει από τα τετριμμένα και πέραν όσων αναφέρθηκαν παραπάνω, περιλαμβάνει Smart Lock
Η κατανομή του βάρους είναι σαφώς πιο ισορροπημένη σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο (στατικά είναι 44% εμπρός και 56% πίσω) και μαζί με την ορθολογικά σχεδιασμένη εργονομία της θέσης οδήγησης, ο χειρισμός μέσα στην κίνηση της πόλης είναι πολύ εύκολος για τα δεδομένα αυτής της κατηγορίας. Η σέλα είναι αφράτη και αρκούντως φαρδιά, όμως σε αφήνει να πατάς γερά με τα δύο πόδια στην άσφαλτο και έχει λογική απόσταση από το πάτωμα της ποδιάς. Γενικά η συνολική εικόνα της εργονομίας της θέσης οδήγησης είναι πολύ θετική και δεν έχει σχέση με το παρελθόν.
Η σέλα ξεκλειδώνει ηλεκτρικά με κουμπί, αλλά υπάρχει και ο κλασσικός μηχανικός τρόπος ανοίγματος από την κεντρική κλειδαριά, σε περίπτωση που μείνετε από μπαταρία.
Κάτω από την σέλα θα βρείτε χώρο για να βάλετε ένα full-face κράνος, καθώς και ένα μπουφάν. Δύο μεγάλα και βαθειά ντουλαπάκια στην ποδιά, με θύρα usb που κλειδώνουν με ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές, ολοκληρώνουν τους κλειστούς αποθηκευτικούς χώρους.
Βασικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας: Mονοκύλινδρος, 400cc
Ισχύς: 36,1Hp/7.500rpm
Ροπή: 38,4Nm/6.000rpm
Βάρος: 212Kg (πλήρες υγρών)
Τιμή: 6.690€
Facebook Comments