1. Το να διοργανώνεις BBQ με χοιρινά και αλκοόλ έξω από δομή μεταναστών όπου κατοικούν και φανατικοί Μουσουλμάνοι, δεν είναι μια ενέργεια που σηματοδοτεί την προάσπιση των δικαιωμάτων σου. Στοχεύει μόνο στην πρόκληση. 

2. Βέβαια είναι διαφορετικό πράγμα να φοβάσαι μια τόσο δραστική αλλαγή για τη ζωή σου και διαφορετικό να μην είσαι ικανός να διακρίνεις το τι είναι σωστό να πράξεις και τι όχι. Ο φόβος των πολιτών είναι εν μέρει δικαιολογημένος. Υπάρχει παντού στη Δύση και ενισχύεται στην Ελλάδα, καθώς η μπαχαλοποίηση του κράτους δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι η μετεγκατάσταση προσφύγων θα γίνει χωρίς παρατράγουδα. 

3. Οι πολίτες φοβούνται προφανώς ότι σταδιακά διάφοροι αλλόθρησκοι θα απαιτήσουν να σεβόμαστε ακραία έθιμά τους και εν τέλει θα μας επιβάλλουν να αλλοιώσουμε εμείς τα δικά μας. Το διαδίκτυο άλλωστε βρίθει από ακραία περιστατικά σε ευρωπαϊκές πόλεις. Είναι μάλιστα πολύ δύσκολο να ξεχωρίσει κανείς τι είναι fake news και τι όχι.

4. Το να καταγγέλλεις όμως την ενέργεια μιας χούφτας ζητώντας να αλλάξει ο ποινικός κώδικας είναι κατ’ αρχήν ασύμμετρο με όρους επικοινωνίας. Μετά την καταγγελία Γιαννούλη εντός της Βουλής, το έμαθαν όλοι. Δόθηκε τεράστια δημοσιότητα στο θέμα. 

5. Είναι επίσης και ανησυχητικό. Ο Βουλευτής θα έπρεπε να γνωρίζει ότι υπάρχει πρόβλεψη του νόμου για ρατσιστικές ενέργειες. Αν είναι ρατσιστικές, θα το αποφασίσει η δικαιοσύνη. Η υπερβολή του Βουλευτή ακόμη και αν βασίζονταν σε καλές προθέσεις, έδωσε τη δυνατότητα να γελοιοποιηθεί το θέμα. 

6. Ο Βουλευτής θα έπρεπε να είναι πολύ πιο ψύχραιμος όταν αναφέρεται στον ποινικό κώδικα και στη λειτουργία των νόμων. Ιδίως καθώς το κάνει εντός της Βουλής, η οποία είναι αρμόδια για τη νομοθέτηση. 

7. Είναι τουλάχιστον περίεργο ότι αυτή η “κραυγή υπέρ των δικαιωμάτων” βγαίνει από το στόμα του Γιαννούλη. Του ανθρώπου ο οποίος στις 22 Φεβρουαρίου του τρέχοντος έτους χαρακτήρισε “φασισταριά” όσους βρίσκονταν έξω από κομματική εκδήλωση, εναντιώνονταν στη συμφωνία των Πρεσπών και αποδοκίμασαν στελέχη του κόμματός του. 

8. Είναι ακόμη πιο περίεργο ότι αρκετοί οι οποίοι αυτοπροσδιορίζονται ως κεντρώοι έσπευσαν να συμφωνήσουν -έστω περιστασιακά- με τον Γιαννούλη. Τα επιχειρήματά τους είναι έως και παιδιάστικα. 

9. Άλλωστε πολλοί από όσους γνωρίζω η διαβάζω στα social media, ήταν υπέρ του ακτιβισμού ο οποίος παρομοιάστηκε με το silly walks  στην πρόσφατη παρέλαση αλλά εναντιώνονται στην πρόκληση των “ψηστών”. Θα πρέπει να συμφωνήσουμε αν η ελευθερία στην έκφραση ισχύει για όλους. Προσωπικά είμαι αντίθετος σε κάθε πρόκληση. 

10. Υπάρχουν βεβαίως και αυτοί που απαξιώνουν τη συζήτηση με τα χοιρινά. Θεωρώντας προφανώς ότι πρόκειται για ασήμαντο γεγονός. Διαφωνώ. Καθώς τα γεγονότα είναι υψηλού συμβολισμού, θα πρέπει να τα αντιμετωπίζουμε ως γεγονότα ουσίας,

11. Κυρίως όμως καθώς ο Γιαννούλης και διάφοροι άλλοι αυτόκλητοι υποστηρικτές του, εμφανίστηκαν εξαιρετικά ευαίσθητοι με το συγκεκριμένο θέμα αλλά εμφανίζονται έως και συγκαταβατικοί όταν διάφορα γκρουπούσκουλα τραμπουκίζουν πολίτες ή επαγγελματίες. Όταν καταστρέφουν ή αφαιρούν το δικαίωμα ελεύθερης έκφρασης. Αυτό εξοργίζει περαιτέρω όσους βλέπουν θετικά τον ακτιβισμό με το BBQ. 

12. Ακόμη πιο φαιδροί είναι όσοι σχολιάζουν το περιστατικό με βάση μικροκομματικά κριτήρια. Από όλες τις πλευρές. Φράσεις όπως “τα λέει έτσι γιατί είναι συριζαίος και θέλει τους λάθρο” ή “”θα πρέπει να καταδικάσουμε το BBQ γιατί αυτοί  οι ακροδεξιοί δημιουργούν πρόβλημα στην Κυβέρνηση” είναι εξ’ ορισμού ανάξιες σχολιασμού.

13. Το πρόβλημα του μεταναστευτικού απαιτεί όντως ψυχραιμία. Όχι όμως a la carte. Απαιτείται καθαρό μυαλό για να αντιμετωπίσουμε όσο καλύτερα γίνεται αυτό που συμβαίνει. Ψυχραιμία και κατανόηση προς όλες τις πλευρές. Όχι μόνο προς την πλευρά των μεταναστών, δικαιολογώντας ως διαφορετικότητα τις δικές τους ακραίες ενέργειες. 

14. Κυρίως όμως απαιτεί απαρέγκλιτη εφαρμογή του Ελληνικού νόμου. Αυτή είναι η πατρίδα μας. Όποιος θέλει να μένει εδώ οφείλει να σέβεται τους νόμους μας και τα ήθη μας. Αυτό ισχύει και για τους γηγενείς…. Διαβάστε περισσότερα στο Dailypost.gr

 

Facebook Comments