Σημαντικά και ουσιαστικά Εργαλεία ρευστότητας ενεργοποιήθηκαν άμεσα σχετικά με τη δεδομένη, απρόσμενη κ επείγουσα κατάσταση λόγο COVID 19.

Το ερώτημα όμως είναι: έχουν εκπληρώσει τους στόχους τους;
Έχει επέλθει ρευστότητα στην αγορά;

Οι μικρομεσαίοι επιχειρηματίες προσπαθούν να επανεκκινήσουν τις επιχειρήσεις τους. Χωρίς ρευστότητα όμως δεν είναι εφικτό. Η μετάθεση οικονομικών υποχρεώσεων για μετά δεν είναι λύση σε καμία περίπτωση.

Σημαντικά εργαλεία ενεργοποιήθηκαν με σκοπό την άμεση  διάθεση κεφαλαίων κίνησης στις επιχειρήσεις. Η ζήτηση από τις επιχειρήσεις υπερκάλυψε τα κεφάλαια του ΤΕΠΙΧ  το οποίο έτρεξε δυο φορές. Επόμενο «εργαλείο» για τους πληγέντες το Ταμείο Εγγυοδοσίας της Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας. Σπάσανε τα κοντέρ οι αιτήσεις και για τα δυο εργαλεία αλλά το αποτέλεσμα δυστυχώς δεν είναι το αναμενόμενο.

Οι τράπεζες δυστυχώς ακολουθούν τη δική τους στρατηγική με αρνητικά αποτελέσματα προς τις επιχειρήσεις κ το μέλλον τους κ κατά συνέπεια της οικονομίας.

Για αυτα τα εργαλεία μεταφέρθηκαν κονδύλια ΕΣΠΑ από τις Περιφέρειες με σκοπό την άμεση ενεργοποίηση εργαλείων στήριξης των ΜΜΕ. Σημαντικά κονδύλια . Μια ενέργεια που όλοι χαιρετήσαμε με ενθουσιασμό. 
Το αποτέλεσμα όμως, τουλάχιστον μέχρι σήμερα είναι απογοητευτικό για τις ΜΜΕ.
Οι τράπεζες για μια ακόμα φορά “καίνε” σημαντικά εργαλεία της επιχειρηματικότητας.


Ο αρμόδιος Υπουργός Ανάπτυξης κ Επενδύσεων είπε ότι οι τράπεζες θα αξιολογηθούν για το ρυθμό χορήγησης δανείων και όσες δεν ανταποκρίνονται, όπως πρέπει, θα χάνουν χρήματα. Επιτέλους οι τράπεζες να εκτελούν ορθά το ρόλο τους και να είναι φιλικές προς το επιχειρείν.

Παράλληλα οι Περιφέρειες μετά τη σημαντική στήριξη που προσέφεραν για τη προστασία της δημόσιας υγείας, να ασχοληθούν άμεσα κ ουσιαστικά με τη στήριξη της επιχειρηματικότητας. Διαθέτουν εργαλεία, διαθέτουν κονδύλια  ας στηρίξουν άμεσα την ΜΜΕ για το μετασχηματισμό της κ την προσαρμογής της στα νέα δεδομένα. Και η στήριξη της ΜΜΕ αυτή τη στγμή εκτός από ρευστότητα για τακτοποίηση υποχρεώσεων  συνεπάγεται στήριξη για εκσυγχρονισμό στην νέα ψηφιακή εποχή και παράλληλα κατάρτιση των εργαζομένων στα νέα εργαλεία.

Ας κάνουμε την κρίση ευκαιρία για τη ΜΜΕ!!! Ας κανούμε την κρίση ευκαιρία για ουσιαστικό RESTART της χώρας όχι στο πριν αλλά σε νέα βάση για την ανάπτυξη νέου ισχυρού παραγωγικού μοντέλου. Επανεκκίνηση στην πράξη με ισχυρό επιχειρείν!

Facebook Comments