Το AdReport, η κορυφαία υπηρεσία καταγραφής του digital advertising, προχώρησε στη σημαντικότερη αναβάθμισή του μέχρι σήμερα, δημιουργώντας έναν επιπλέον μηχανισμό ανίχνευσης διαφημίσεων, βασισμένο σε big data από τη Google, τα οποία επεξεργάζεται με προηγμένους αλγoρίθμους.

Το πρώτο, άμεσο αποτέλεσμα είναι η δραματική αύξηση της κάλυψης των διαφημίσεων στο YouTube. To AdReport πλέον καταγράφει σχεδόν όλες τις διαφημίσεις που ανεβαίνουν στο μέσο, καταργώντας προηγούμενους περιορισμούς
και παρουσιάζοντας στοιχεία όπως η ημερομηνία δημοσίευσης, τα views, likes, comments κ.α. με πολύ μεγάλη ακρίβεια.

Οι χρήστες του AdReport θα διαπιστώσουν άμεσα τη διαφορά επισκεπτόμενοι την ενότητα του YouTube, η οποία εμπλουτίστηκε και με νέες σελίδες κατάταξης των διαφημιζομένων και των διαφημίσεών τους.

Οι συνδρομητές μας μπορούν, επίσης, να δουν όλες τις video διαφημίσεις μιας εταιρείας ή κατηγορίας, τους διαφημιζόμενους με τα περισσότερα video ή views, τα πιο δημοφιλή video και να επιλέξουν χρονικό διάστημα και κατηγορία, λ.χ. «ποιες διαφημίσεις αυτοκινήτων είχαν τα περισσότερα views τα περασμένα Χριστούγεννα».

Σύντομα θα υπάρξουν νέες βελτιώσεις βασισμένες στην εξέλιξη αυτή, που θα αυξήσουν ακόμα περισσότερο την εκτεταμένη καταγραφή της διαδικτυακής διαφήμισης από το AdReport.

Facebook Comments