GfK: Πιο αισιόδοξοι οι γερμανοί καταναλωτές
GfK: Πιο αισιόδοξοι οι γερμανοί καταναλωτές
GfK: Πιο αισιόδοξοι οι γερμανοί καταναλωτές
Οι ισχυρές προοπτικές όσον αφορά στην απασχόληση και τα συγκρατημένα επίπεδα του πληθωρισμού ώθησαν το καταναλωτικό κλίμα στη Γερμανία σε νέο υψηλό εξαετίας, όπως προκύπτει από την έρευνα του ινστιτούτου GfK.
Ο δείκτης μελλοντικού καταναλωτικού κλίματος αυξήθηκε, για έβδομο συνεχή μήνα, και διαμορφώθηκε στις 7,0 μονάδες για τον μήνα Αύγουστο από 6,8 μονάδες που ήταν τον Ιούλιο. Πρόκειται για το υψηλότερο επίπεδο από τον Σεπτέμβριο του 2007.
Τα στοιχεία ήταν, μάλιστα, καλύτερα των προβλέψεων, καθώς οι οικονομολόγοι ανέμεναν τον δείκτη στις 6,9 μονάδες.
Το ινστιτούτο εκτιμά πως η ιδιωτική κατανάλωση – η οποία αναλογεί σε περισσότερο από το μισό ΑΕΠ της Γερμανίας – θα αυξηθεί περίπου 1% φέτος, παρά τις «περιορισμένες» εξαγωγές και εταιρικές επενδύσεις.
Εν τω μεταξύ, σύμφωνα με το GfK, οι προσδοκίες των γερμανικών νοικοκυριών για το εισόδημά τους ανήλθαν τον Ιούλιο στα υψηλότερα επίπεδα των τελευταίων τουλάχιστον δύο ετών.
Facebook Comments