Με μία καινούρια επένδυση που θα ανακοινωθεί τον ερχόμενο μήνα και αφορά σε έναν Πολυχώρο υγείας και ομορφιάς στο κέντρο της Αθήνας, με πέντε προγράμματα που «τρέχουν» σχετικά με ανάπτυξη προιόντων και καλλιεργειών και με ένα σημαντικό βραβείο στις «αποσκευές της» – το δεύτερο, μεταξύ 150 επιχειρήσεων στο Παρίσι – αναφορικά με την αειφορία στον χώρο των καλλυντικών, η αμιγώς ελληνική Apivita, αφήνει πίσω της την ελληνική κρίση και σχεδιάζει το μέλλον της, με στόχο να αναδείξει τις υγιείς επιχειρηματικές μονάδες της πατρίδας.

 

Στην παρουσίαση που πραγματοποίησε η διοίκηση της εταιρείας στο καινούριο βιοκλιματικό «πράσινο» εργοστάσιο στο Μαρκόπουλο επένδυσης 14,5 εκατ. ευρώ, οι επικεφαλής της, το ζεύγος Κουτσιανά Νίκος και Νίκη, αναφέρθηκαν στα σχέδια της εταιρείας αλλά και «στο ιστορικό παρελθόν της Apivita, τότε που ξεκινούσαν ως οραματιστές και αιθεροβάμονες φαρμακοποιοί το 1979, με προοπτική να αλλάξουν για πάντα την έννοια του καλλυντικού».

Από τότε μέχρι σήμερα, όπως επεσήμαναν στην παρουσίασή τους, οι διαχρονικές αξίες, όπως Ιπποκράτης, φύση, ηθική, Κοινωνία μελισσών, ελληνική χλωρίδα, συνεχίζουν να αποτελούν την πυξίδα, στο δικό τους ταξίδι, «αγκαλιάζοντας» ταυτόχρονα το καινούριο και το καινοτόμο.

«Πιστεύουμε στον απίστευτο πλούτο της χώρας», τόνισε η πρόεδρος της Apivita κυρία Νίκη Κουτσιανά προσθέτοντας ότι «αυτό που πραγματοποιήσαμε τελικά, έχει ξεπεράσει τα πιο τρελά μας όνειρα».«Προσεγγίζουμε την ομορφιά και την ευεξία με φυσικό και ολιστικό τρόπο», πρόσθεσε.


Από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Νίκος Κουτσιανάς, επεσήμανε ότι «πιστεύουμε στην άλλη επιχειρηματικότητα που έχει αξίες και καινοτομία και θα μας ωθήσει να φύγουμε έξω και να πάμε στους μπλε ωκεανούς, που είναι οι παγκόσμιες αγορές». Ο κ. Κουτσιανάς υπογράμμισε ακόμη, ότι «θέλουμε να γίνουμε μία ηγετική καινοτόμος επιχείρηση του κόσμου».

 

Μιλώντας για εξωστρέφεια, να σημειώσουμε ότι η Apivita βρίσκεται ήδη σε μεγάλες αγορές του κόσμου, όπως Αμερική, Ιαπωνία, Χογκ Κογκ, Βρετανία, Ισπανία, ενώ πρόσφατα εισέβαλλε και στην Ρωσία. Αμεσοι στόχοι και μέχρι το 2017, σύμφωνα με τον σχεδιασμό της εταιρείας, είναι  να βρίσκεται στην Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ταιβάν, Κορέα, Καναδά και Μαλαισία.  Είμαστε προσεκτικοί στις αγορές, τόνισε η διοίκηση, μεταξύ των οποίων και ο CEO της εταιρείας κ. Γιώργος Σίνης, πράγμα που σημαίνει θα επιλέγουμε προσεκτικά τις αγορές, αλλά η διείσδυση θα έχει βάθος.

«Θέλουμε ο πελάτης να μας αγοράζει, διότι ξέρει τι πρεσβεύουμε», τόνισαν.

Αναφορικά με την Ελλάδα, η Apivita προχώρησε σε μία αναδιάρθρωση των φαρμακείων στα οποία πουλά, που σημαίνει ότι εφεξής θα βρίσκεται μόνο στα μεγάλα φαρμακεία.

 

Στο τέλος του έτους η Apivita θα κλείσει με αύξηση 18% στις πωλήσεις της  φθάνοντας στα 34,7 εκατ. ευρώ από 29,36 και τα EBITDA (κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων) θα αυξηθούν από 2,9 εκατ. ευρώ σε 4.062 εκατ. ευρώ.

Η εταιρεία απασχολεί 400 άτομα σε όλο τον κόσμο, εκ των οποίων τα 217 βρίσκονται στην Ελλάδα.

Facebook Comments