To νέο Mazda CX-30
Μετά την παρουσίαση του νέου Mazda3, σειρά έχει το Mazda CX-30, το δεύτερο στη σειρά των μοντέλων επόμενης γενιάς της Mazda
Μετά την παρουσίαση του νέου Mazda3, σειρά έχει το Mazda CX-30, το δεύτερο στη σειρά των μοντέλων επόμενης γενιάς της Mazda
Μετά την παρουσίαση του νέου Mazda3, σειρά έχει το Mazda CX-30, το δεύτερο στη σειρά των μοντέλων επόμενης γενιάς της Mazda.
Το μικρομεσαίο SUV εγκαινιάζει μία νέα κατηγορία για τη Mazda. Με 4.395χλστ. μήκος, 1.795χλστ. πλάτος, 1.540χλστ. ύψος και 2.655χλστ. μεταξόνιο, το νέο μοντέλο τοποθετείται ανάμεσα στο Mazda CX-3 και το ήδη καταξιωμένο και δημοφιλές Mazda CX-5, ικανοποιώντας τις απαιτήσεις των πελατών που επιθυμούν να συνδυάσουν τις συμπαγείς και φιλικές για αστικό περιβάλλον διαστάσεις του πρώτου, με την ευρυχωρία και την πρακτικότητα του δεύτερου.
Στο εσωτερικό, ξεχωρίζει το κομψό cockpit και η ευρύχωρη και φωτεινή ατμόσφαιρα στην καμπίνα που δίνει σε όλους τους επιβάτες την αίσθηση διαβίωσης σε ένα ήρεμο και άνετο περιβάλλον. Σε κάθε λεπτομέρεια έχει δοθεί μεγάλη προσοχή, από την επιλογή των υλικών έως το αναβαθμισμένο επίπεδο συναρμογής, ώστε να δημιουργηθεί ένα εσωτερικό περιβάλλον κορυφαίας ποιότητας.
Το design της καμπίνας του Mazda CX-30 βασίζεται στη σχεδιαστική ανθρωποκεντρική φιλοσοφία της Mazda, και την παραδοσιακή Ιαπωνική αρχιτεκτονική του Ma, ή αλλιώς του άδειου χώρου. Η βασική διαμόρφωση συνδυάζει το άνετο και συμπυκνωμένο cockpit του οδηγού, και την καθαρή και ευρύχωρη περιοχή γύρω από το συνεπιβάτη.
Ο πίνακας οργάνων έχει επίκεντρο τον οδηγό και περιλαμβάνει τα τρία όργανα και την κεντρική οθόνη, έχει ελαφριά κλίση προς τον οδηγό, προσφέροντας ιδανική ορατότητα και ευκολία χρήσης, ελαχιστοποιώντας την περίπτωση απόσπασης της προσοχής του από το δρόμο.
Μία φαρδιά κονσόλα στο πάτωμα φιλοξενεί το λεβιέ των ταχυτήτων, τις ποτηροθήκες και πιο πίσω στην ‘περιοχή ελέγχου,’ τον περιστροφικό διακόπτη που είναι τοποθετημένος πιο κοντά στον οδηγό για μεγαλύτερη ευκολία στους χειρισμούς και εργονομικά τέλεια λειτουργία. Τα πλευρικά τμήματα της κονσόλας ξεχωρίζουν χάρη στα κυρτό τους σχήμα που χρησιμεύει για ξεκούραση των γονάτων οδηγού και συνοδηγού, και το φαρδύ υποβραχιόνιο ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα που δημιουργούν τις ιδανικές συνθήκες ξεκούρασης για κάθε διαδρομή ή ταξίδι.
Τα 430λίτρα (VDA) του πορτμπαγκάζ είναι αρκετή χωρητικότητα ώστε να μπορείτε να μεταφέρετε ένα μεγάλο παιδικό καρότσι και μία μεγάλη τσάντα. Το άνοιγμα της πίσω πόρτας έχει πλάτος 1,030χλστ, και η απόσταση του κατωφλίου φόρτωσης είναι μόλις 731χλστ, για εύκολο φόρτωμα και ξεφόρτωμα μεγάλων και βαριών αντικειμένων.
Η θέση οδήγησης βρίσκεται σχετικά ψηλά ώστε να παρέχει μια καθαρή και ανεμπόδιστη θέα που επιτρέπει στον οδηγό να εστιάσει με σιγουριά στο δρόμο μπροστά του, ακόμα και όταν το αυτοκίνητο κινείται σε πολυσύχναστους δρόμους της πόλης.
Το τιμόνι ρυθμίζεται σε ύψος (45mm) και απόσταση (70mm) δίνοντας έτσι στον κάθε οδηγό τη δυνατότητα να βρει την ιδανική θέση οδήγησης. Επιπλέον, η έδρα του καθίσματος διαθέτει στάνταρ ρύθμιση της κλίσης αποτρέποντας έτσι το κρέμασμα των μηρών (μεγάλη κλίση προς τα πάνω) ή την αύξηση της πίεσης στους μηρούς (μεγάλη κλίση προς τα κάτω).
Ο ψηλά και μπροστά τοποθετημένος μοχλός των ταχυτήτων τόσο του χειροκίνητου όσο και του αυτόματου κιβωτίου, βοηθά τον οδηγό να μετακινήσει πιο ξεκούραστα το χέρι του από το τιμόνι κάνοντας έτσι τις αλλαγές πιο εύκολες και πιο γρήγορες.
Η θέση του περιστροφικού επιλογέα ‘Commander’, οι ποτηροθήκες καθώς και το μεγάλο κεντρικό υποβραχιόνιο αυξάνουν το επίπεδο άνεσης και ευκολίας των χειρισμών.
Το Mazda CX-30 υιοθετεί το πρόσφατα βελτιωμένο σύστημα Mazda Connect, το οποίο διαθέτει σημαντικά βελτιωμένη ασφάλεια και φιλικότητα προς το χρήστη. Για παράδειγμα, η μεγαλύτερη ικανότητα του hardware στην επεξεργασία των δεδομένων και το βελτιστοποιημένο λογισμικό μειώνουν κατά το ήμισυ τον χρόνο εκκίνησης για την οθόνη του infotainment. Το σύστημα Mazda Connect ενσωματώ
Στην πιο προσιτή εκδοχή του, το Mazda CX-30 εφοδιάζεται με έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 2,0 λίτρων ο οποίος αποδίδει 122 ίππους και συνδυάζεται είτε με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων είτε με αυτόματο με τον ίδιο αριθμό ταχυτήτων.
Προαιρετικά μπορεί να επιλέξει κανείς και σύστημα τετρακίνησης, κάτι που ισχύει και για την έκδοση diesel του 1,8 λίτρου απόδοσης 116 ίππων.
Η ισχυρότερη έκδοση του μικρομεσαίου SUV της Mazda εφοδιάζεται με τη νέα γενιά βενζινοκινητήρων -γνωστή και ως Skyactiv X- και ειδικότερα με ένα τετρακύλινδρο σύνολο 2,0 λίτρων το οποίο με τη βοήθεια ενός μηχανικού υπερσυμπιεστή αποδίδει 180 ίππους.
Όπως και οι εκδόσεις μικρότερης ισχύος, έτσι και η Skyactiv των 180 ίππων συνδυάζεται τόσο με αυτόματο και όσο και με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων. Και στις δύο περιπτώσεις, η τετρακίνηση προσφέρεται ως προαιρετική επιλογή, ενισχύοντας την παρουσία του αυτοκινήτου μακριά από την άσφαλτο.
Σε ό,τι αφορά στις τιμές διάθεσης του αυτοκινήτου στη χώρα μας, στην ατμοσφαιρική έκδοση βενζίνης των 2,0 λίτρων ξεκινά από τα 25.122 ευρώ φτάνοντας έως και τα 39.043 ευρώ αν επιλέξει κανείς το κορυφαίο εξοπλιστικό επίπεδο και τον συνδυασμό αυτόματου κιβωτίου και συστήματος τετρακίνησης.
Αντιστοίχως, η έκδοση diesel του 1,8 λίτρου προσφέρεται έναντι 27.085 ευρώ, ενώ αφετηρία για τις διαμορφώσεις που εφοδιάζονται με τον υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα βενζίνης των 2,0 λίτρων αποτελούν τα 28.725 ευρώ
Facebook Comments