Με ιστορία από το 2010 και με τιμή ανάλογη αυτοκινήτου πόλης, το Duster ταρακούνησε τα νερά της αγοράς των SUV. Πρόκειται για μία πραγματική επανάσταση από τη Dacia! Με πάνω από 1,9 εκατομμύρια πωλήσεις, το Duster κατέκτησε την 1η θέση στις πωλήσεις της κατηγορίας του στην ευρωπαϊκή αγορά, από το 2019.

Ακολουθώντας τα χνάρια των προηγούμενων γενεών, το Νέο Duster απευθύνεται τόσο στους πελάτες που θέλουν ένα άνετο και ελκυστικό SUV με compact διαστάσεις, όσο και σε αυτούς που αναζητούν ένα στιβαρό και ευέλικτο 4×4.

Εντελώς ανανεωμένη γκάμα κινητήρων που συνδυάζει την οδηγική ευχαρίστηση και τις περιορισμένες εκπομπές CO2. Το Νέο Duster διατίθεται και με αυτόματο 6τάχυτο κιβώτιο EDC, σε συνδυασμό με τον κινητήρα TCe 150, ενώ η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ της έκδοσης διπλού καυσίμου (βενζίνης-LPG) έχει αυξηθεί κατά 50%.

ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΔΙΠΛΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ EDC

Η έκδοση 2WD του Νέου Duster εφοδιάζεται πλέον με αυτόματο κιβώτιο EDC 6 σχέσεων, που συνδυάζεται με τον κινητήρα 1.3 TCe 150. Προσφέρει την άνεση και την ευχαρίστηση ενός αυτόματου κιβωτίου, διατηρώντας ταυτόχρονα την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2 στα επίπεδα του χειροκίνητου.

Το κιβώτιο EDC μειώνει το υπερβολικό και άσκοπο ανέβασμα των στροφών του κινητήρα, διασφαλίζοντας ότι, σε κάθε περίσταση έχει επιλεγεί η μεγαλύτερη δυνατή σχέση για τη δεδομένη ταχύτητα κίνησης, ελέγχοντας έτσι την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2

 

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ

Το Νέο Duster εξοπλίζεται με μία πλήρη γκάμα κινητήρων, προδιαγραφών Euro 6D Full. Πιο συγκεκριμένα:

  • Diesel: 1.5 Blue dCi 115 (2WD ή 4WD), που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων

 

  • Βενζίνης:

–       1.0 TCe 90 (2WD), που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.

–       1.3 TCe 150 (2WD), που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, EDC, 6 σχέσεων              1.0 TCe 100 LPG (2WD), που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.

 

 1.0 TCe 100 LPG: Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΔΙΠΛΟΥ ΚΑΥΣΙΜΟΥ (ΒΕΝΖΙΝΗΣ-LPG) ΑΠΟ ΤΗ DACIA

Η Dacia είναι ο μόνος κατασκευαστής που προσφέρει την επιλογή κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνης-LPG) σε ολόκληρη τη γκάμα των μοντέλων της. Η εργοστασιακή τοποθέτηση του συστήματος υγραεριοκίνησης προσφέρει εγγυημένη ασφάλεια και αξιοπιστία. Η διάρκεια της εργοστασιακής εγγύησης, τα διαστήματα τακτικής συντήρησης και η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ, είναι ίδια με την απλή βενζινοκίνητη έκδοση 1.0 TCe. Όταν λειτουργεί με υγραέριο, το Nέο Duster 1.0 TCe 100 LPG εκπέμπει κατά μέσο όρο 9,5% λιγότερο CO2 από το αντίστοιχο μοντέλο με βενζινοκινητήρα. Επιπλέον, προσφέρει αυτονομία που ξεπερνά τα 1.235 χλμ. χάρη στο συνδυασμό της τροφοδοσίας από δύο ρεζερβουάρ χωρητικότητας σχεδόν 100 λίτρων: 50 λίτρα βενζίνης και 50 λίτρα LPG (62 λίτρα συνολικά). Η μεγαλύτερη δεξαμενή καυσίμου LPG, κατά 16,2 λίτρα σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά του Duster με LPG, επιτυγχάνει αύξηση της αυτονομίας που ξεπερνά τα 250 χλμ.

ΒΕΝΖΙΝΗ

  • 1.0 TCe 90hp   AMBIANCE 4×2                     15.990
  • 1.0 TCe 90hp   SPORTIVE 4×2                       17.180
  • 1.0 TCe 90hp   PRESTIGE 4×2                       17.990
  • 1.3 TCe 150hp PRESTIGE 4×2 EDC              21.490

 ΒΕΝΖΙΝΗ – ΥΓΡΑΕΡΙΟ (LPG)

  • 1.0 TCe 100hp AMBIANCE 4×2 LPG           15.990
  • 1.0 TCe 100hp SPORTIVE 4×2 LPG              17.180
  • 1.0 TCe 100hp PRESTIGE 4×2 LPG              17.990

 ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ

  • 1.5 Blue dCi 115hp AMBIANCE 4×4                        21.710
  • 1.5 Blue dCi 115hp SPORTIVE 4×2                              19.950
  • 1.5 Blue dCi 115hp SPORTIVE 4×4                              23.570
  • 1.5 Blue dCi 115hp PRESTIGE 4×2                              20.880
  • 1.5 Blue dCi 115hp PRESTIGE 4×4                              24.650

 Το Νέο Dacia Duster προσφέρεται με δώρο το εργοστασιακό σύστημα υγραεριοκίνησης, οπότε οι τιμές των εκδόσεων με κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνης / LPG) εξισώνονται με αυτές των αντίστοιχων εκδόσεων με απλό κινητήρα βενζίνης.

Facebook Comments