Η υβριδική πρίζας C-Class, καταφέρνει να ενθουσιάσει οδηγό και επιβάτες για πολλούς λόγους, από την άνεση στο δρόμο και την καμπίνα, μέχρι τις επιδόσεις αλλά και την πραγματική ηλεκτρική αυτονομία που θυμίζει… ηλεκτρικό και όχι Plug-in.
Η Mercedes C 300 e είναι ένα από τα καλύτερα plug-in που έχουμε δοκιμάσει μέχρι στιγμής για δύο λόγους:
Πρώτον, η ανάρτησή του είναι τόσο καλοκουρδισμένη που δεν νιώθεις το επιπλέον βάρος, και δεύτερον έχει μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία, τόση, που ο βενζινοκινητήρας θα δουλέψει μόνο αν φύγεις μια εκδρομή το Σαββατοκύριακο.
Στην ουσία δηλαδή έχεις ένα plug-in που το χρησιμοποιείς ως ηλεκτρικό. Βέβαια, καθότι η μπαταρία είναι μεγαλύτερη σε χωρητικότητα, θέλει και τον αντίστοιχο χρόνο για να φορτίσει. Έτσι, υπολογίστε περίπου 10 ώρες σε πρίζα σούκο (από το απόγευμα έως το επόμενο πρωί δηλαδή), ή 2,5 ώρες σε περίπτωση που έχετε 11άρι wallbox.
Όσο τέλος για την κατανάλωση; Αν κινείστε αμιγώς ηλεκτρικά, υπολογίστε γύρω στα 22-25 kWh, αν κινήστε υβριδικά γύρω στα 2,0-2,2 λτ./100 χλμ., ενώ αν έχετε ξεμείνει εντελώς από ρεύμα, τότε θα δείτε την μέση κατανάλωση βενζίνης στα 8-8,5 λτ./100 χλμ. (ή καλύτερα γύρω στα 7 λίτρα εφόσον θα κινείστε στον αυτοκινητόδρομο, αφού εκεί μόνο θα τελειώσει η μπαταρία…
Facebook Comments