Κ. Μορφίδης: Θα τα φτιάξουμε τώρα τα διόδια αλλά θα τα ξηλώσουμε μόλις μπει το αναλογικό σύστημα!

1 λεπτό ανάγνωση
7 Ιουνίου 2017

Ο Κώστας Μορφίδης, βουλευτής Καβάλας του ΣΥΡΙΖΑ, σε συνέντευξή του στον ΣΚΑΙ αναφέρθηκε στη συνάντηση που είχαν οι τοπικοί βουλευτές με τον Χρήστο Σπίρτζη την Τρίτη στη Βουλή.

Όπως ενδεικτικά είπε, αν οι πολίτες της Καβάλας έφτιαχναν ένα νέο κίνημα «Δεν πληρώνω» σε αντίδραση για τα νέα διόδια που πρόκειται να εγκατασταθούν στην Εγνατία Οδό, θα ήταν «μαζί τους!».

Ο βουλευτής είπε ότι «είναι μνημονιακή υποχρέωση η εγκατάσταση των νέων μετωπικών σταθμών», οπότε αυτοί θα εγκατασταθούν σε αυτήν τη φάση, με την προϋπόθεση ότι θα «ξηλωθούν» μόλις μπει σε λειτουργία το αναλογικό σύστημα! 

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κ. Μπάρκας για την κάθοδο του ΣΥΡΙΖΑ στις εκλογές: «Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν μπορεί να κινηθεί αντιπαραθετικά με τον Τσίπρα»

Η φράση του Κώστα Μπάρκα για τον ΣΥΡΙΖΑ και τον Αλέξη Τσίπρα

Π. Μαρινάκης: «Ακούω βερεσέ όσα λέει ο Τσίπρας – Έβαλε πάνω από τριάντα νέους φόρους»

Η δήλωση του Π. Μαρινάκη βάζει ξανά τον Αλέξη Τσίπρα απέναντι στο

ALCO: Στο 23,3% η ΝΔ – “Γκρεμίζονται” Ελληνική Λύση και Πλεύση Ελευθερίας – Στο 10,3% το ΠΑΣΟΚ

Άνοδο μισής μονάδας στην πρόθεση ψήφου επί των εγκύρων (23,3%) δίνει στη