Ανοδικά οι Ευρωαγορές – στο “κόκκινο” ο FTSE

1 λεπτό ανάγνωση
30 Αυγούστου 2016

Θετικά πρόσημα εμφάνισαν στη σημερινή συνεδρίαση τα κυριότερα χρηματιστήρια στην Ευρώπη, με τις βρετανικές μετοχές να αποτελούν τη μοναδική «παραφωνία» εξαιτίας των ισχυρών πιέσεων στον κλάδο των μετάλλων.

Ο FTSE 100 υποχώρησε κατά 0,25% στις 6.820 μονάδες, ενώ ο DAX κατέγραψε άνοδο κατά 1,07% στις 10.657 μονάδες και ο CAC 40 σημείωσε κέρδη κατά 0,75% στις 4.457 μονάδες.

Στην περιφέρεια, ο ισπανικός ΙΒΕΧ 35 κινήθηκε ανοδικά κατά 0,80% στις 8.685 μονάδες και ο ιταλικός FTSE MIB κατά 1,42% στις 16.891 μονάδες. Ο πανευρωπαϊκός δείκτης Stoxx 600 εμφάνισε κέρδη κατά 0,45% στις 344,75 μονάδες.

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Χρηματιστήριο: ΕΛΠΕ, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και ΔΕΗ έδωσαν στήριξη

Το Χρηματιστήριο Αθηνών κράτησε θετικό πρόσημο στη σημερινή συνεδρίαση. Ο Γενικός Δείκτης

Χρηματιστήριο: Άνοδος 0,59% με οδηγό τράπεζες και Aktor – Υψηλός ο τζίρος στη ΔΕΗ

Η Λεωφόρος Αθηνών κράτησε θετικό βηματισμό και έκλεισε ακόμη μία συνεδρίαση με

Χρηματιστήριο: Άλμα 1,69% για τον Γενικό Δείκτη με οδηγό τις τράπεζες

Με οδηγό τις τράπεζες, το Χρηματιστήριο πήρε ισχυρή ώθηση και ο τζίρος