Αποστάσεις Γεροβασίλη από το σποτ του ΣΥΡΙΖΑ

2 λεπτά ανάγνωση
20 Ιουνίου 2020

Μιλώντας στο Mega η Γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ Όλγα Γεροβασίλη πήρε απόσταση από το διαβόητο σποτ του ΣΥΡΙΖΑ που διασύρει τους δημοσιογράφους κάνοντας λόγο για «σατιρικό σποτ που είχε ατυχή παρουσίαση». Πρόσθεσε ότι αντίπαλος του ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι κανείς δημοσιογράφος.

Απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις, η Ο. Γεροβασίλη τόνισε: «Δεν είναι όλοι οι δημοσιογράφοι ίδιοι. Δεν είπαμε να μη στηριχθούν τα ΜΜΕ, αλλά αυτό να γίνει με διαφανείς αντικειμενικές διαδικασίες, που να σχετίζονται με την επισκεψιμότητα και τον αριθμό εργαζομένων κάθε μέσου. Κυβέρνηση και Πέτσας δεν μας απάντησαν για τις χρηματοδοτήσεις των μέσων ενημέρωσης. Αντίπαλός μας δεν είναι κανένας δημοσιογράφος. Κάθε δημοσιογράφος οφείλει να κάνει τη δουλειά του».

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κ. Μπάρκας για την κάθοδο του ΣΥΡΙΖΑ στις εκλογές: «Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν μπορεί να κινηθεί αντιπαραθετικά με τον Τσίπρα»

Η φράση του Κώστα Μπάρκα για τον ΣΥΡΙΖΑ και τον Αλέξη Τσίπρα

Π. Μαρινάκης: «Ακούω βερεσέ όσα λέει ο Τσίπρας – Έβαλε πάνω από τριάντα νέους φόρους»

Η δήλωση του Π. Μαρινάκη βάζει ξανά τον Αλέξη Τσίπρα απέναντι στο

ALCO: Στο 23,3% η ΝΔ – “Γκρεμίζονται” Ελληνική Λύση και Πλεύση Ελευθερίας – Στο 10,3% το ΠΑΣΟΚ

Άνοδο μισής μονάδας στην πρόθεση ψήφου επί των εγκύρων (23,3%) δίνει στη