Ολ. Παπαδημητρίου: Η έννοια της καλής φήμης με τη ματιά των stakeholders

MarketNews

Ολ. Παπαδημητρίου: Η έννοια της καλής φήμης με τη ματιά των stakeholders, ειδήσεις από την ελλάδα, ειδησεις τωρα ελλαδα, τα τελευταια νεα τωρα, τηλεοραση, live tv, live streaming, web tv

Με αφορμή τη διεξαγωγή της Hμερίδας «Reputation Pharma 2019: Εξέλιξη Φήμης Φαρμακευτικού κλάδου στην Ελλάδα» την Τετάρτη 20 Νοεμβρίου στις 9:30 π.μ. στην Αίγλη Ζαππείου, ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδος, Ολύμπιος Παπαδημητρίου σχολιάζει το τι σημαίνει καλή φήμη για τον ΣΦΕΕ αλλά και πώς την διεκδικεί.

Όπως αναφέρει, «η καλή φήμη του φαρμακευτικού κλάδου σχετίζεται με την συνειδητοποίηση από το ευρύ κοινό της προστιθέμενης αξίας που δίνουν τα φάρμακα στην καλή δημόσια υγεία και με την διαρκή προσπάθεια της φαρμακοβιομηχανίας να τα καθιστά προσβάσιμα στον ασθενή».

Σημειώνει μάλιστα ότι είναι περήφανος που εργάζεται σε αυτόν τον κλάδο, γιατί «η προτεραιότητα όλων μας είναι να διασφαλίσουμε την ισότιμη πρόσβαση των πολιτών στις κατάλληλες θεραπείες και να βελτιώσουμε την υγεία της κοινωνίας. Και τα καταφέραμε: ζούμε περισσότερο και έχουμε καλύτερη ποιότητα ζωής».

Στη συνέχεια προσθέτει ότι «οι νέες καινοτόμες θεραπείες καλύπτουν σημαντικές θεραπευτικές ανάγκες. Ενδεικτικά, οι θάνατοι από AIDS έχουν μειωθεί κατά 80%, πάνω από 95% των περιπτώσεων με ηπατίτιδα C θεραπεύεται με μια φαρμακευτική αγωγή διάρκειας μόλις 2-3 μηνών, οι θάνατοι από καρκίνο έχουν μειωθεί κατά 20%, οι βιολογικές θεραπείες έχουν προσφέρει πολύ σημαντική βελτίωση στην ποιότητα ζωής των ασθενών με αυτοάνοσα νοσήματα και κυριολεκτικά εκατομμύρια συμπολίτες μας ρυθμίζουν με την βοήθεια της φαρμακευτικής τους αγωγής χρόνια νοσήματα όπως ο διαβήτης, η υπέρταση κ.α.».

Ο Πρόεδρος του ΣΦΕΕ υποστηρίζει ότι διεκδικούν την καλή φήμη του κλάδου εκπλήσσοντας ευχάριστα με τις συνεχείς καινοτομίες τους και θέτοντας κανόνες για τις δραστηριότητές τους, που διέπονται από όλο και περισσότερη διαφάνεια εκσυγχρονίζοντας τον Κώδικα Δεοντολογίας ΣΦΕΕ/EFPIA.

«Όταν θα πείσουμε τους γύρω μας ότι στο επίκεντρο των δράσεων μας βρίσκεται ο ασθενής, τότε θα φτιάξουμε μια καλύτερη μέρα για τη φαρμακοβιομηχανία», καταλήγει ο κύριος Παπαδημητρίου.