Με αφορμή τη διεξαγωγή της Hμερίδας «Reputation Pharma 2019: Εξέλιξη Φήμης Φαρμακευτικού κλάδου στην Ελλάδα» η Ιδρύτρια, Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της Focus Bari, Ξένια Κούρτογλου δίνει τη δική της απάντηση στο ερώτημα «αν η φήμη αντανακλά περισσότερο στις πωλήσεις, τις σχέσεις με τους stakeholders ή την προσέλκυση εργαζομένων / ταλέντων».

Όπως αναφέρει, «στην σημερινή εποχή που όλοι έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες, που στα social media αναπαράγονται συνεχώς φήμες  με μεγάλη και πολλαπλασιαστική, σπειροειδή δύναμη, η φήμη μιας εταιρείας είναι ουσιαστικής σημασίας, και καλό θα είναι να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα και στην «εσωτερική αλήθεια» της κάθε εταιρείας».

Προσθέτει ακόμη ότι πιστεύει πως από την καλή ή την κακή φήμη επηρεάζονται όλες οι παράμετροι, και προσθέτει ακόμα μία:  την εικόνα ενός συνολικού κλάδου!

Αναφορικά με τον αν μπορεί μια εταιρεία να έχει εξαιρετικά προϊόντα, αλλά να υπολείπεται από μια άλλη που έχει απλώς πολύ καλά, εξ αιτίας της εταιρικής επικοινωνίας της και της φήμης, η κυρία Κούρτογλου τονίζει ότι αυτό είναι κάτι που μπορεί να συμβεί. 

«Το έχουμε διαπιστώσει κυρίως σε τρόφιμα (υπάρχει μεγάλος δισταγμός αν μια εταιρεία/μάρκα είναι άγνωστη), και σε όλα τα προϊόντα που θεωρούνται «ευαίσθητα», όπως παιδικά/βρεφικά, και κατ’ επέκταση σε όλα όσα άπτονται της υγείας».

Facebook Comments