Απώλεια μνήμης, πότε είναι επικίνδυνη

MarketNews

Απώλεια μνήμης, πότε είναι επικίνδυνη, ειδήσεις από την ελλάδα, ειδησεις τωρα ελλαδα, τα τελευταια νεα τωρα

Απώλεια μνήμης, διαλείψεις, αντικοινωνική συμπεριφορά, χάσιμο.  Πότε είναι κάτι παροδικό και πότε κρύβουν μια επικίνδυνη κατάσταση που χρειάζεται ιατρική διάγνωση; Ακολουθεί ένας σύντομος οδηγός συμπτωμάτων αλλά και τρόποι να διατηρήσετε την μνήμη σας σε καλή κατάσταση.

Πότε η απώλεια μνήμης είναι επικίνδυνη.

– Αδυναμία να εκτελέσεις καθημερινές εργασίες, όπως εξόφληση λογαριασμών, ντύσιμο, φροντίδα υγιεινής.

– Να χάνεσαι σε οικεία μέρη, π.χ. στη γειτονιά σου.

– Να επαναλαμβάνεις τις ίδιες φράσεις και ερωτήσεις σε μια συζήτηση.

– Αδυναμία να θυμηθείς πρόσφατα γεγονότα

– Να χρησιμοποιείς λάθος τις λέξεις χωρίς να μπορείς βρεις την σωστή.

– Να έχεις δυσκολία στη λήψη απλών αποφάσεων.

– Να υιοθετείς μια αντικοινωνική συμπεριφορά.

Σε αυτές τις περιπτώσεις χρειάζεται διάγνωση για να καθοριστεί η αιτία. Συχνά, παρόλα αυτά, υπάρχουν σωματικοί παράγοντες και αίτια για αυτού του είδους τις διαλείψεις. Για παράδειγμα μπορεί να οφείλονται σε κάποια διατροφική έλλειψη ή σε πρόβλημα στον θυροειδή. Στους ηλικιωμένους μάλιστα μπορεί να είναι αποτέλεσμα αφυδάτωσης. Η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ επίσης αυξάνει τον κίνδυνο για Αλτσχάιμερ και άνοια καθώς αυξάνει την τοξικότητα του εγκεφάλου. Με την ίδια λογική λειτουργεί και το κάπνισμα που με τις βλάβες που προκαλεί στο αγγειακό σύστημα μειώνει την οξυγόνωση του εγκεφάλου.

Υγιείς γνωστικές λειτουργίες=Υγιής και καλή ζωή.

– Η τακτική άσκηση μειώνει το ενδεχόμενο απώλειας μνήμης και προωθεί την παραγωγή νέων εγκεφαλικών κυττάρων σε όλες τις ηλικίες.

– Η άσκηση του μυαλού είναι επίσης σημαντική. Διάβασμα, σταυρόλεξα, παιχνίδια στρατηγικής, σκάκι κτλ μειώνουν τον κίνδυνο της νοητικής κατάπτωσης.

– Σωστή διατροφή που περιέχει φρούτα, λαχανικά και τροφές πλούσιες σε Ω3 λιπαρά (π.χ. ψάρια, φιστίκια) που βοηθούν στην διατήρηση της καλής μνήμης.

– Δώστε στο σώμα σας την ξεκούραση που χρειάζεται. Η έλλειψη ύπνου οδηγεί σε προβλήματα μνήμης, συγκέντρωσης και αδυναμία λήψης αποφάσεων.

– Μείωση του άγχους, το οποίο είναι πραγματικό δηλητήριο για τον εγκέφαλο. Το γέλιο είναι το καλύτερο αντίδοτο καθώς επηρεάζει θετικά πολλές διαφορετικές περιοχές του εγκεφάλου.