Αύξηση του ΑΕΠ κατά 1,5% το γ΄3μηνο

1 λεπτό ανάγνωση
14 Νοεμβρίου 2016

Την αύξηση του ΑΕΠ κατά 1,5% το 3ο τρίμηνο σε ετήσια βάση (διορθωμένα εποχικά στοιχεία σε όρους όγκου) ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ.

Επίσης αναθεώρησε τις εκτιμήσεις της για τα προηγούμενα τρίμηνα και πλέον υπολογίζει ότι η ύφεση του 2ου τριμήνου ήταν 0,6% από 0,9% που υπολόγιζε προηγουμένως και το πρώτο τρίμηνο 0,8% έναντι ύφεσης 1% που προηγουμένως εκτιμούσε.

Τα στοιχεία προς το παρόν (πρέπει να εκδοθούν και οι ανακοινώσεις του δ’ τριμήνου) επιβεβαιώνουν τους στόχους του προϋπολογισμού που βασίζονται σε ύφεση 0,3% φέτος.

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Π. Μαρινάκης: «Ακούω βερεσέ όσα λέει ο Τσίπρας – Έβαλε πάνω από τριάντα νέους φόρους»

Η δήλωση του Π. Μαρινάκη βάζει ξανά τον Αλέξη Τσίπρα απέναντι στο

Αύξηση 2,1% της βιομηχανικής παραγωγής τον Απρίλιο

Αύξηση 2,1% παρουσίασε ο Γενικός Δείκτης Βιομηχανικής Παραγωγής του μηνός Απριλίου 2026.

Στο 5,2% ο πληθωρισμός τον Μάϊο

Ο πληθωρισμός παρέμεινε σε υψηλά επίπεδα και τον Μάϊο.