Αυτοπυροβολήθηκε κρατούμενος που δραπέτευσε από αστυνομικό τμήμα

1 λεπτό ανάγνωση
29 Μαΐου 2017
Κρατούμενος στο ΑΤ Ευόσμου Θεσσαλονίκης άρπαξε υπηρεσιακό όπλο από γυναίκα αστυνομικό κι αφού πυροβόλησε για εκφοβισμό δραπέτευσε με αυτοκίνητο και καταδιώχθηκε από ισχυρές δυνάμεις της ΕΛ.ΑΣ., ενώ λίγη ώρα αργότερα, φέρεται να αυτοπυροβολήθηκε, όπως αναφέρουν αστυνομικές πηγές.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες ο δραπέτης υπέκυψε στα τραύματά του, κάτι που όμως δεν επιβεβαιώνεται, μέχρι στιγμής, από την Αστυνομία.

 

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Π. Μαρινάκης: «Ακούω βερεσέ όσα λέει ο Τσίπρας – Έβαλε πάνω από τριάντα νέους φόρους»

Η δήλωση του Π. Μαρινάκη βάζει ξανά τον Αλέξη Τσίπρα απέναντι στο

Από τα μνημόνια και το «μαύρο πρόβατο» της ΕΕ… στην ανάπτυξη

Η Ελλάδα, από «μαύρο πρόβατο» της ΕΕ στα μνημόνια, εξελίχθηκε σε παράδειγμα

Α. Λατινοπούλου: «Αφήνουν τα αναρχομπάχαλα τα αριστερά και τους ακτιβιστές της δεκάρας να κάνουν τσαμπουκά»

Κριτική στην κυβέρνηση για τα φαινόμενα βίας και ανομίας άσκησε η Αφροδίτη