Βερναρδάκης: Μέσα στον Σεπτέμβριο το πρώτο «πακέτο» μεταμνημονιακών μέτρων

2 λεπτά ανάγνωση
21 Αυγούστου 2018

Μέσα στον Σεπτέμβριο θα υπάρξουν νομοθετικές πρωτοβουλίες για την αύξηση του κατώτατου βασικού μισθού με επαναφορά συλλογικών συμβάσεων και αντιμετώπιση της ανεργίας με μόνιμες θέσεις, τόνισε ο υπουργός Επικρατείας για τον Συντονισμό του Κυβερνητικού Έργου Χριστόφορος Βερναρδάκης μιλώντας στο Πρακτορείο Fm 104,9.

Ο υπουργός τόνισε ακόμα ότι «έξοδος από το μνημόνιο σημαίνει ότι επανασχεδιάζουμε την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας χωρίς τους καταναγκασμούς των δανειακών συμβάσεων».

Επισήμανε ακόμα ότι μελετάται το «καλάθι» που θα φέρει ο πρωθυπουργός στη ΔΕΘ, αλλά βασικός στόχος, διευκρίνισε, είναι να ενισχυθεί περισσότερο η θέση των μεσαίων στρωμάτων.

Αυτό που μελετάται, είπε ο υπουργός, είναι στοχευμένες και πολύ σημαντικές φοροελαφρύνσεις.

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Π. Μαρινάκης: «Ακούω βερεσέ όσα λέει ο Τσίπρας – Έβαλε πάνω από τριάντα νέους φόρους»

Η δήλωση του Π. Μαρινάκη βάζει ξανά τον Αλέξη Τσίπρα απέναντι στο

Από τα μνημόνια και το «μαύρο πρόβατο» της ΕΕ… στην ανάπτυξη

Η Ελλάδα, από «μαύρο πρόβατο» της ΕΕ στα μνημόνια, εξελίχθηκε σε παράδειγμα

Επενδύσεις και κατανάλωση κράτησαν ψηλά την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας – Στο 2% η ανάπτυξη

Η ελληνική οικονομία διατήρησε τη θετική της δυναμική κατά το πρώτο τρίμηνο