Το Bitcoin δέχθηκε νέες πιέσεις την Τρίτη και έπεσε στο χαμηλότερο επίπεδο σχεδόν δύο εβδομάδων.
Το κορυφαίο κρυπτονόμισμα έχασε έως και 3,9% και άγγιξε τα 61.877 δολάρια, δηλαδή το χαμηλότερο σημείο από τις 11 Ιουνίου.
Στη συνέχεια, το Bitcoin περιόρισε μέρος των απωλειών και γύρισε κοντά στα 62.223 δολάρια στις πρώτες ώρες της συνεδρίασης στη Νέα Υόρκη. Ωστόσο, η εικόνα στην αγορά των crypto παρέμεινε βαριά, καθώς οι επενδυτές μείωσαν την έκθεση σε περιουσιακά στοιχεία υψηλού ρίσκου.
Πιέσεις και στα μεγάλα crypto
Η πτώση δεν περιορίστηκε στο Bitcoin. Το Ether έχασε έως και 5,6%, ενώ το Solana έγραψε απώλειες έως 6,4%. Παράλληλα, το XRP υποχώρησε έως 3,3%.
Έτσι, η αγορά έδειξε ευρύτερη αδυναμία. Επιπλέον, οι πιέσεις στα μεγάλα ψηφιακά νομίσματα έδειξαν ότι οι επενδυτές δεν έκαναν απλή κατοχύρωση κερδών. Αντίθετα, πέρασαν σε πιο αμυντική στάση, λόγω της επιδείνωσης του κλίματος στις διεθνείς αγορές.
Το sell-off στην τεχνολογία πίεσε τα crypto
Η πτώση του Bitcoin ήρθε την ώρα που οι τεχνολογικές μετοχές στις ΗΠΑ δέχθηκαν ισχυρές πιέσεις. Οι ανησυχίες για τις μεγάλες δαπάνες των εταιρειών τεχνητής νοημοσύνης γύρισαν στο προσκήνιο. Παράλληλα, το κλίμα risk-off επηρέασε άμεσα τα crypto.
Οι επενδυτές συχνά αντιμετωπίζουν το Bitcoin ως περιουσιακό στοιχείο υψηλού ρίσκου. Γι’ αυτό, όταν οι τεχνολογικές μετοχές χάνουν δυναμική, η πίεση περνά γρήγορα και στην αγορά των ψηφιακών νομισμάτων.
Πλέον, η αγορά κοιτά αν το Bitcoin θα κρατήσει την περιοχή των 62.000 δολαρίων. Αν οι πωλητές αυξήσουν την πίεση, οι επενδυτές θα στραφούν ξανά στα χαμηλά του Ιουνίου. Ωστόσο, μια γρήγορη αντίδραση πάνω από τα πρόσφατα επίπεδα μπορεί να μειώσει τον φόβο για νέο κύμα ρευστοποιήσεων.