Τη χειρότερη εβδομάδα του από το Νοέμβριο διανύει το Bitcoin, καθώς η πτώση των αγορών, ο φόβος για υψηλότερα επιτόκια και η αυξανόμενη ενασχόληση των ρυθμιστικών αρχών με τα κρυπτονομίσματα στις ΗΠΑ,
Το Bitcoin έπεσε στο χαμηλότερο επίπεδο εδώ και περίπου δύο εβδομάδες, μία κίνηση που συνιστά μέρος μιας ευρύτερης υποχώρησης στις αγορές κρυπτονομισμάτων.