Διχασμένοι οι αξιωματούχοι της Fed για τον χρόνο αύξησης των επιτοκίων

2 λεπτά ανάγνωση
8 Απριλίου 2015

Οι αξιωματούχοι της Fed εξέφρασαν διαφορετικές θέσεις στην συνεδρίαση του Μαρτίου σχετικά με το ποια είναι η κατάλληλη χρονική στιγμή για την πρώτη αύξηση επιτοκίων.

Σύμφωνα με τα πρακτικά που δημοσιεύτηκαν την Τετάρτη, ορισμένα μέλη της επιτροπής FOMC τάχθηκαν υπέρ μιας αύξησηw τον Ιούνιο.

Ωστόσο, άλλοι αξιωματούχοι υποστήριξαν πως η κεντρική τράπεζα πρέπει να περιμένει ως το τέλος του 2015, εκφράζοντας ανησυχίες πως η βουτιά του αργού και το ισχυρότερο δολάριο θα συνεχίσει να πιέζει τον πληθωρισμό.

Σημειώνεται ότι στην ανακοίνωση που ακολούθησε της εν λόγω συνεδρίασης η Fed απέσυρε από την φρασεολογία τον όρο “υπομονετική” ανοίγοντας τον δρόμο για την πρώτη αύξηση των επιτοκίων τον Ιούνιο. 

 

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιεν: Στο όριο νέου χαμηλού 40 ετών – Η Ιαπωνία απειλεί με παρέμβαση

Το ιαπωνικό γιεν κινείται κοντά στα χαμηλότερα επίπεδα από το 1986.

Fed: Σταθερά τα επιτόκια στο 3,5% – 3,75% – Το μήνυμα προς τις αγορές

Η Fed κράτησε αμετάβλητα τα επιτόκια στο εύρος 3,5% έως 3,75%.

ΗΠΑ – Ιράν: Τί σημαίνει η συμφωνία για την παγκόσμια οικονομία

Η προκαταρκτική συμφωνία ΗΠΑ – Ιράν αλλάζει άμεσα το κλίμα στην παγκόσμια