Εβδομαδιαία κέρδη 4,4% για τον Nikkei

1 λεπτό ανάγνωση
17 Ιουλίου 2015

Κέρδη κατέγραψαν οι ιαπωνικές μετοχές, για πέμπτη συνεχή ημέρα, παίρνοντας τη σκυτάλη από τη Wall Street. Η άνοδος ήταν, ωστόσο, περιορισμένη, καθώς οι επενδυτές απέφυγαν τις θέσεις long εν όψει του σαββατοκύριακου.

Ο δείκτης Nikkei ενισχύθηκε κατά 0,3% στις 20.650,92 μονάδες, κλείνοντας στο υψηλότερο επίπεδο των τελευταίων τριών εβδομάδων. Σε εβδομαδιαίο επίπεδο, σημείωσε άλμα 4,4% –  το μεγαλύτερο από τον περασμένο Οκτώβριο.

Με μικρή άνοδο 0,1% στις 1.662,94 μονάδες έκλεισε και ο ευρύτερος δείκτης Topix, ενώ διακινήθηκαν μόλις 1,873 δισεκατομμύρια μετοχές. Ο JPX-Nikkei Index 400 ενισχύθηκε κατά 0,2% στις 15.022,34 μονάδες.

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ασιατικά χρηματιστήρια: Πτώση σε Nikkei, Topix και Kospi λόγω Ιράν

Οι ασιατικές αγορές χάνουν έδαφος την Παρασκευή.

Ανοδικά οι αγορές της Ασίας με ώθηση από τη Μέση Ανατολή

Ισχυρά κέρδη καταγράφουν την Παρασκευή τα ασιατικά χρηματιστήρια. Οι επενδυτές επέστρεψαν στο

Ασία: Ιστορικό ράλι για Nikkei και Taiex με φόντο πιθανή συμφωνία ΗΠΑ – Ιράν

Ισχυρό ανοδικό ξέσπασμα καταγράφουν οι αγορές της Ασίας, με τον ιαπωνικό Nikkei